Sjokkert..

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Fikk tlf fra sambo i sted om at hunden til broren hans hadde kommet på gårdsplassen vår (de bor 2-300 m unna oss) ,så han ringte broren og d viste seg at de hadde dratt til Sverige på onsdag og latt hu den stå ute , og d virket ikke som at de hadde tenkt seg hjem hverken i dag eller i morgen! Vi har sett flere ganger at hunden har vikla tauet rundt en stubbe eller stein og ikke fått tak i hverken mat eller drikke,og mest sannsynlig har d måtta skjedd ila de to siste dagene også. Sambo sa at d virket som at hunden var blitt sluppet løs da tauet lå slik til. Jeg ga han beskjed om han måtte ta me hunden tilbake til oss å sette han i hund gården sammen med vår hund! De hadde heller ikke spurt noen om å se til hunden mens de er borte...blir så sint og lei meg av slikt:(

At de går an! Og når de HAR folk å be om å se etter hunden i det minste?

Vi drar ikke fra katta vår en natt engang! Hater folk som behandler dyr som gjenstander.

Fy så utrolig slemt gjort. . :(De burde jo enten ha tatt med hunden eller hatt den på kennel! Dyreplageri mener jeg. . Folk må jo tenke seg om to ganger før en bestemmer seg for å ha hund, en kan jo ikke bare reise fra de.. men er altfor mange som tenker sånn dessverre, kjenner det koker i meg når folk gjør sånt med dyr. . :eek::sour::smiley-angry017

At de går an! Og når de HAR folk å be om å se etter hunden i det minste?

Vi drar ikke fra katta vår en natt engang! Hater folk som behandler dyr som gjenstander.
Ikke sant og vi er mange som kan hjelpe til!
Og svigerinna mi som liksom skal være så dyrekjær da...

Fy så utrolig slemt gjort. . :(De burde jo enten ha tatt med hunden eller hatt den på kennel! Dyreplageri mener jeg. . Folk må jo tenke seg om to ganger før en bestemmer seg for å ha hund, en kan jo ikke bare reise fra de.. men er altfor mange som tenker sånn dessverre, kjenner det koker i meg når folk gjør sånt med dyr. . :eek::sour::smiley-angry017
Eller spurt oss som bor i nærheten om å passe han..og når de i tillegg har fått beskjed fra naboen om han skyter hunden eller kattene hvis de tisser eller bæsjer i blomsterbedene hannes,så hadde jeg iallefall ikke turt å reis fra han!

Å fytti, så ufattelig dårlig gjort :( Det er jo bare trist! Enkelte burde ikke hatt ansvaret for dyr altså, beklager å si det om familien din, men sånne ting blir jeg provosert av, skikkelig :(

What?! :o

Gjorde de det med vilje?!:o dyreplageri! Sånne mennesker burde ikke eie dyr noen gang! Er det ikke noe sted du kan melde ifra om dårlig dyrehold eller ikke gi tilbake bikkja når de kommer hjem?

Det er ikke greit altså...

De skulle ikke hatt hund :o

Herregud....

Jeg har ikke ord...d var satt ut mer enn nok mat,men når hunden blir sittende fast og ikke når matskåla så...ja....ikke at d rettferdiggjør en slik handling...og selv om mannen min sa ifra idag om at han hadde vært løs, så velger de allikevel å vente til i morgen me å komme hjem..vet også at to katter er stengt inne på et rom me mat/drikke og do (innekatter),men man drar ikke ifra di heller sånn! Og den tredje katta er ute,og d er sikkert fordi de vet at han går ned til oss og får mat...

Fikk tlf fra sambo i sted om at hunden til broren hans hadde kommet på gårdsplassen vår (de bor 2-300 m unna oss) ,så han ringte broren og d viste seg at de hadde dratt til Sverige på onsdag og latt hu den stå ute , og d virket ikke som at de hadde tenkt seg hjem hverken i dag eller i morgen! Vi har sett flere ganger at hunden har vikla tauet rundt en stubbe eller stein og ikke fått tak i hverken mat eller drikke,og mest sannsynlig har d måtta skjedd ila de to siste dagene også. Sambo sa at d virket som at hunden var blitt sluppet løs da tauet lå slik til. Jeg ga han beskjed om han måtte ta me hunden tilbake til oss å sette han i hund gården sammen med vår hund! De hadde heller ikke spurt noen om å se til hunden mens de er borte...blir så sint og lei meg av slikt:(

Dette er direkte dyremishandling og må meldes i fra om. Familie eller ikke. Det er et liv det er snakk om!

Har ikke ord jeg...! Om dere ikke vil melde fra om hans bror selv så si fra, kan godt melde fra jeg som bor i samme kommune....

Har ikke ord!!!! Slik provoserer meg virkelig. For å si det slik. Når jeg skulle ha andremann så reiste vi inn på sykehuset for kontroll. Reiste da hjem igjen med 4 cm åpning for å få bikkja dit den skulle. Ikke snakk om at jeg skulle føde før jeg personlig viste at hun hadde det bra. Jordmor var ikke helt fornøyd med dette da :o kom tilbake på sykehuset med 7 cm åpning. 1 time etterpå var han født og jeg slappet virkelig av ❤️
Vi har pass til barna denne gangen og egne pass til bikkjene :D
Kan jo virkelig ikke forlate noe slik på den måten
ImageUploadedByBV Forum1458935343.050910.jpg
❤️❤️

At det går an, sånn behandler man ikke dyr! Kjenner jeg blir sint når folk holder på sånn.

Har ikke ord!!!! Slik provoserer meg virkelig. For å si det slik. Når jeg skulle ha andremann så reiste vi inn på sykehuset for kontroll. Reiste da hjem igjen med 4 cm åpning for å få bikkja dit den skulle. Ikke snakk om at jeg skulle føde før jeg personlig viste at hun hadde det bra. Jordmor var ikke helt fornøyd med dette da :o kom tilbake på sykehuset med 7 cm åpning. 1 time etterpå var han født og jeg slappet virkelig av ❤️
Vi har pass til barna denne gangen og egne pass til bikkjene :D
Kan jo virkelig ikke forlate noe slik på den måten
Vis vedlegget 168327
❤️❤️

Jeg har to hundepassere klare som bor såpass nært at de kan komme og hente hunden om vi ikke rekker å gjøre det selv før fødselen, noe annet hadde vært uaktuelt. Ulykker kan jo skje, men det å dra fra dyr planlagt er rett og slett forferdelig :(

Stakkars hund :( Mattilsynet neste! Evt vårt nye dyrepoliti, om det skulle være i nærheten!!

Back
Topp