SJOKKERT!!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Er mildt sagt SJOKKERT!! 

Jeg skulle ned i vaskerommet for å tømme vaskemaskinen og henge opp klærne til tørk og hva er det jeg ser ??
Jo da, det har mannen allerede gjort før han dro på jobb! Her snakker vi om en mann som aldri løfter en finger, skjønner ikke hva som går av ham for tiden. I går vasket han gulvet i stua, hengte opp gardiner i kjøkkenet og noen nye håndkleknagger på badet. Deretter hjalp han meg med middag!!
Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at han var utro og hadde dårlig samvittighet. Blomster fikk jeg også på fredag!!

Har dere opplevd noe lignende? At mannen plutselig har blitt til en drømmemann? emoticon

Dårlig samvittighet for noe..? emoticon

Nei ikke annet enn at det er dårlig samvittighet

eller at det er noe han vil..? guttetur..? hehehe.. så må han gjøre litt for å fortjene å dra..? ;)

eller at det er noe han vil..? guttetur..? hehehe.. så må han gjøre litt for å fortjene å dra..? ;)

dårlig samvittighet kanskje

Kanskje han bare vil være snill?? Rett å slett?? :)  Her kom gubben hjem med blomster til meg i går, bare sånn ut av intet!! Spurte han hvorfor i alle dager blomster? Jo, fordi du fortjener det sa han :)

barehege skrev:

DER sa du det! Hadde helt glemt at han har snakket om en ukes tur til varmere strøk i slutten av måneden. Guttetur, ja!! 
Så på pcen hans at han hadde drevet å tittet på flybilletter. jaja, han får fortsette å være snill :P

åh, er det ikke deilig at likestillingen har kommet så langt at om mannen bidrar med husarbeidet så kan vi ikke bare være glad for det, nei vi skal mistenke at de har skjulte motiver også

lenemor skrev:
åh, er det ikke deilig at likestillingen har kommet så langt at om mannen bidrar med husarbeidet så kan vi ikke bare være glad for det, nei vi skal mistenke at de har skjulte motiver også

Haha, å nei du. Likestilling er ikke så populært hos oss. Det betyr at jeg må ta del i husbyggingingen (og rivingen). 

Hadde ikke alt dette skjedd sånn plutselig så hadde jeg ikke stusset over det. Men når han for første gang på snart 5 år velger å hjelpe til uten at jeg ber han om det, ja da lurer jeg veldig på hva som har skjedd.

Back
Topp