Sjokkert....

....123456

Forumet er livet
... men klarer ikke la være å le..

Jeg skulle bare hente noe å drikke på kjøkkenet, og ser ut vinduet.. Der står det en bil og "sperrer" oppkjørselen vår til huset (vi deler den med naboen så den er bare 2 m i fra huset) og så ser jeg en mann sitte på huk.. De tuter på han, siden de garantert har sett meg, og han reiser seg, drar opp buksa, og man ser at han tydelig har gjort fra seg.. Han gjør ett tappert forsøk på å dekke dette til å hiver seg inn i bilen og kjører.

Altså NORMALE folk gjør vel ikke sånn, kunne han ikke satt seg i grøfta en halvmeter ved sidna... VErste var at jeg ikke klarte å holde meg alvorlig da jeg ringte til naboen for å advare dem, iom at vi egge bruker den lille bakken som akebakke nå når det er snø...

[:D][:D][:D] må man så må man[8D][8D]

ORIGINAL: karmøy

seriøst. er det mulig[:@][:@][:@]

Tydeligvis... Jeg er helt sjokkert...
han kunne godt ha flytta seg en halvmeter hen til grøfta i stedenfor altså...
Jeg skjønner ikke at de tørr, for utenfor hos oss så står det to biler, naboen rett ved sidna har besøk så der står det minst en bil, både oss og naboen har lys på i hele andre etasje (like hus, med kjøkken og stue oppe)
Men likevel tar de seg den friheten...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! JEg klarer jo ikke la være å le!! Og det er jo ikke akkurat naturlig gjennomgangstrafikk hos dere heller da!!! [8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

[:D][:D][:D] må man så må man[8D][8D]

Joda klart det, men er 1 km til nærmeste bensinstasjon da.. og i bil her tar ikke det lange tiden. dessuten kunne han fløtta seg en meter å tatt grøfta i stedet!!

Haha en som har driti på draget der ja[8D]

ORIGINAL: Pijah

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! JEg klarer jo ikke la være å le!! Og det er jo ikke akkurat naturlig gjennomgangstrafikk hos dere heller da!!! [8D][:D][:D][:D]

Nei, og du har jo vært her så du vet jo hvordan det ser ut...
Så ut som de prøvde å skjule han for 4mannsboligen over veien, men altså vi og naboen hadde full utsikt.. Ikke hadde han ei fin ræv heller.. HUsker ikke om det var naoen eller petter som mente det var utbyggeren vår som tok hevn [8D][8D][8D]

ORIGINAL: Tinha

ORIGINAL: Pijah

Nei, og du har jo vært her så du vet jo hvordan det ser ut...
Så ut som de prøvde å skjule han for 4mannsboligen over veien, men altså vi og naboen hadde full utsikt.. Ikke hadde han ei fin ræv heller.. HUsker ikke om det var naoen eller petter som mente det var utbyggeren vår som tok hevn [8D][8D][8D]

Haha, det skal du bare se, etter alt det trøbbelet som har vært! [8D][:D]

Bilde Bilde !!!! Haha tuller[;)]

ORIGINAL: Krøllo

Haha, har ikke bilde a mannen men du kan få et bilde a oppkjørselen så dere kan se at det ikke kan ha vært så vanskelig å sette seg i grøfta

Haha, har ikke bilde a mannen men du kan få et bilde a oppkjørselen så dere kan se at det ikke kan ha vært så vanskelig å sette seg i grøfta

Kjør på...hahaha[8|][8D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Kjør på...hahaha[8|][8D]

Tatt fra stuevinduet:

Kjør på...hahaha[8|][8D]

Tatt fra stuevinduet:

Må man så må man[8D]

Kjør på...hahaha[8|][8D]

Tatt fra stuevinduet:

Må man så må man[8D]

Han var sikkert full, og da går liksom alt hvitt i ett, så han oppdatet ikke grøftene rundt han [:D]

Kjør på...hahaha[8|][8D]

Tatt fra stuevinduet:

Må man så må man[8D]

hvor er det fornødne?

ORIGINAL: DenicaD

hvor er det fornødne?

Han dekket det til med snø, men godt mlig naboen har vært så snill og fjernet det...

Men om det gleder deg så kan jeg gå ut å se, å zooome inn å ta et bilde..
eller vent, jeg er alene med jentene og i flg enkelte her så er det jo krise om jeg lar dem være alene de 20 sek det tar å gå ut[8D]

Back
Topp