Vesten
Forumet er livet
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Vesten
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Vesten
ORIGINAL: amc81'
ORIGINAL: FrøkenH
ORIGINAL: AneFrank
Ikke overraskende nei [8|].
Tragisk at noen kan få seg til å si slikt!
Håper forresten dere finner en god løsning på problemet selv! Lykke til [:)][:)]
Tusen takk!:)
Eg har også har problem med legging med jento mi. Ho er vant med å sove sammen med oss i senga, og la seg samtidig som oss også.
Men no har me begynt med faste rutiner og legging i senga si, og det er/var eit problem. Eg fekk ikkje det til, ho berre grein og ville opp til meg. Brukte 2-3 timer på det som endet opp med samsoving, eh.. (Eg er åleina) Men no har mora mi hjelpet meg nokre dager, ho har lagt ho og sittet inne med ho. Det har fungeret veldig bra! I morgo kveld skal eg prøve åleina..!
Det er fryktelig slitsomt, og vondt i mamma hjarte! Føler med deg, og håper de finne det ut.
Eg har høyrt om ei bok som heiter Sove godt som handler om dette. Trur boken heiter det, er ikkje sikker.
Eg skal prøve å få tak i den, har høyrt den er bra.
[:)]
Du kan sende en PM til kolibri kanskje?[;)]
Vet at hun har hatt direkte kontakt med"sove-Karin" og fått masse bra tips og "opplæring" av henne.
Ser du hva jeg har skrevet om sove-karin rett over her? [;)]
valgte å overse det[;)]
Siden du har kommentert det et par ganger før.
Iom eg kjenner kolibri personligså vet eg ka hun snakker om.
Kolibri i seg selv har en masse kompetanse ang soving (av forskjellige grunner)
Og eg kan love deg at INGEN tips der innebærer skrikekurer.
(no affense)
Det er jo bra det, da, men Sove-Karin anbefaler fortsatt skrikekurer til andre. Hun har anbefalt det til flere på generelt.
Høres rart ut...
Er dette folk du kjenner personlig på Generell, og kan gå god for det?
Har de hatt henne over tlf og hjemme-besøk ?
Eg snakker bare ut ifra de samtalene meg og Mor Kolibri har hatt om søvn under våre trilleturer i frogner-parken.[;)]
Har ikke det intrykket overhodet av sove-Karin.