Sjokkerende!!:o

Huff ja! Har opplevd det mange ganger irl at gutter plutselig er veldig intressert når man er full. Jeg har aldri vært så full at jeg ikke vet hva jeg driver med da selv om de tydeligvis trodde det.

Helt forferdelig! :(

Huff ja! Har opplevd det mange ganger irl at gutter plutselig er veldig intressert når man er full. Jeg har aldri vært så full at jeg ikke vet hva jeg driver med da selv om de tydeligvis trodde det.
Uff helt forferdelig:o har selv desverre også vært i den situasjonen. Syke mannfolkO.o

jeg har også opplevd at gutter blir mye mer "vennlige" når jeg har vært synlig beruset, men nå skal det sies at jeg ALDRI drar ut alene og jeg overdrikker ikke. Jeg har alltid kontroll.
MEN jeg har også møtt gutter som har betalt for taxi og kaffe pluss mat, fordi de mente at jeg trengte det.
Men for hver good guy, så er det desverre 4 ekle mannegriser.

jeg har også opplevd at gutter blir mye mer "vennlige" når jeg har vært synlig beruset, men nå skal det sies at jeg ALDRI drar ut alene og jeg overdrikker ikke. Jeg har alltid kontroll.
MEN jeg har også møtt gutter som har betalt for taxi og kaffe pluss mat, fordi de mente at jeg trengte det.
Men for hver good guy, så er det desverre 4 ekle mannegriser.
Ja finnes helt klart snille og gode gutter også!:) men det er alikevell ikke en unnskyldning for slik oppførsel..

Litt den andre veien det her da, men jeg har ei venninne som `faker` så dritings for at guttene skal komme bort til a.... Helt utrolig at hu vil, for det kommer ikke akkurat gentlemen... men hu sier at det er ett bra triks for å trekke til seg gutter på byen.

Litt den andre veien det her da, men jeg har ei venninne som `faker` så dritings for at guttene skal komme bort til a.... Helt utrolig at hu vil, for det kommer ikke akkurat gentlemen... men hu sier at det er ett bra triks for å trekke til seg gutter på byen.
What?:o litt desperat eller?:o

What?:eek: litt desperat eller?:eek:
Ja det kan du trygt si!! ser helt latterlig ut når hu holder på..hu lukker øynene og nesten legger seg oppå guttene på dansegulvet..også skryter hu av at hu hadde seg med fyren dagen etter!!
Blir helt motsatt av de fleste tenker, hu her helsker den oppmerkshomheten :p
all oppmerksomhet er oppmerksomhet! haha

Ja det kan du trygt si!! ser helt latterlig ut når hu holder på..hu lukker øynene og nesten legger seg oppå guttene på dansegulvet..også skryter hu av at hu hadde seg med fyren dagen etter!!
Blir helt motsatt av de fleste tenker, hu her helsker den oppmerkshomheten :p
all oppmerksomhet er oppmerksomhet! haha
Uff haha så lite etiketteO.o

Wow! Må være dårligste sjekketrikset jeg har hørt om :o menn som kommer bort fordi du er drita og tror de kan bruke deg er ikke akkurat menn du vil ha noe å gjøre med!

Synes ikke det er sjokkerende. Noen jenter ber jo faktisk om det, og dessverre går det utover alle andre.

Back
Topp