Sjokk!

• Trådstarter Trådstarter Slettet medlem 106641
  • Opprettet Opprettet
S

Slettet medlem 106641

Guest
Var på tidlig ultralyd på torsdag ( uke 7+2 ), for å se et bankende hjerte, så vi kan slappe litt mer av. Sjokket var da stort når det var TO bankende hjerter der!
Så den lille babyen vi skulle bare slappe av med og kose oss med siden de to vi har fra før har begynt å bli store ( 6 & 8 år ), blir nok heller to travle babyer og lite avslappende!

Og ja, det spørs om jeg ikke havner i desember med termin 15.januar, og de andre to kom 2 og 3 uker før termin..

Gratulerer så mye med TO små spirer!! :-D
Og er vel stor sjanse at du ikke går helt til termin, spesielt med tvillinger. Kanskje du vil være litt i begge forum? :)

Gratulerer så mye!! :D har du tvilling i din familie ?

Gratulerer så masse med to :D Det høres fantastisk ut. Blir nok mye avslapning og kos likevel skal du se.

Min oldefar og mannen sin farmor var tvilling. Har alltid fått høre at det er vår generasjon til å få tvillinger, og jaggu meg så stemte det!

Gratulerer med to små skatter i magen! :-)

Oi oi! Gratulerer med to spirer! Har tenkt tanken jeg også, tenk om det plutselig er to nå som vi skulle kose oss med en deilig attpåklatt og ta livet med ro :p Men tenk så gøy dere får det, dobbelt med kos og en baby til hver av søsknene :D

Gratulerer så masse med 2 små spirer :) Dobbelt glede :)

Gratulerer så masse :-D

Oi da, overraskelse. Gratulerer

gratulerer! tvillinger er kjekt:)
men jeg må innrømme at jeg er redd jeg også får to.... vi har tvillinger i familien! da kommer jeg til å bli superstresset!

Så gøy! Gratulerer! Da har vi noe til felles, vi fikk også se to bankede hjerter i uke 7! Gleder meg til å se dem igjen til uka. Lå dine sammen, eller hadde de skillevegg? Våre lå hver for seg, med hver sin morkake og en tykk skillevegg. Det tyder visst enten på toegga, eller enegga som har delt seg veeldig tidlig.

De hadde visst en ganske tykk vegg mellom seg, så vi fikk samme beskjed som dere.

Back
Topp