Sjokk!!

Åh! Men grattis!!:-) Blir säkert en god handfull till att börja med, men tänk vilken lycka för dem att ha varandra etterhvert:-))

Tusen takk alle sammen :) godt å ha dere her, for kommer nok til å trenge noen utbygginger av og til framover..hehe ;)
Har en blogg å anbefale deg :) www.speiltvillingene.blogg.no
Hun har en utrolig betryggende måte å skrive om tvilling gravidtet, fødsel og mammarolle:)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

• Liker
Reactions: S.
Så gøy :) bestevenninna mi har enegga tvilling jenter, søteste jentene <3 Gratulerer så mye :)

Appen <3

Gratulerer!!

OJ :D spennende.Gratulerer med to i magen da!

Gratulerer! Tvillinger er en gave! Har eneggede tvillinger selv. :)

Ååh, så stas :) !! Gratuler så masse! :D Dette blir en spennende tid fremover ja :) <3

Skal selv til Ul for og roe ned samboer om at det er bare 1 imorgen ;) hehe.. kansje får vi en overaskelse selv, var gravid med tvillinger nest sist Sa..

Så søte dere er og tusen takk for tips om blogg! Og gøy å høre at et par av dere har tvillinger fra før. Da går det kanskje Ann å spør dere om jeg lurer på noe :)

Å, så herlig da! Gratulerer så mye :) Jeg er tvilling selv, tvillingsøsteren min er min beste venninne :)

Kjempe spennende da :D Gratulerer så masse med to små i magen:)

Sniker fra juni, så spennende!!! Gratulerer :D

åh så moro ! :D er selv tante til tvilinger, og går å krysser fingre får at det ''bare'' er en i magen her :) gikk med to sist men mistet den ene tili. men var veldig tydelig på ul at det hadde vært to der.

Back
Topp