SJOKK!!!!!

Gratulerer så mye! Dette er jo en helt fantastisk gave. :)

Oj, wow, gratulerer så mye:) Må ha vært litt av et sjokk ja, selv hadde jeg vel svimt av, hehe;) Men gud så moro:)

Så fantastisk:) Lykke x3 :)

OI! Gratulerer!! Wow, det var litt av en debut! :D

Oj... Gratulerer så mye :D

Dette blir en spennende, fin og skremmende tid for deg, men jeg vil tro at dette vil dere klare helt fint :)

Masse masse lykke til :)

Gratulerer så mye! Kommer til å gå kjempebra! Kjenner to trillingmammaer og de er mer strukturert enn de som har en og to. Så dette er bare glede :-)

Gratulerer:) Noe så fantastisk!

Dette blir gøy! Gratulerer så mye. Så kjekt å ha flergraviditet i gruppa. Det blir så kjekt å følge deg:)

Betyr det at du får to "eneggede" og en "toeggede"?
kanskje dumt spørsmål men..

Gratulerer så mye:) Når sjokket har gitt seg over at det er 3 og ikke 1 så vil nok den spente gleden komme. Planlegging er viktig da det er flere, så vil det for de fleste går veldig fint. Jeg bil tro dere har rett på hjelp da det er 3. Vet i allefall at de som får 4 får hjelp fra kommunen til stell, mat, nattevåk og pass så mor og far får litt pusterom. Har selv jobbet netter så foreldre skulle få sovet en hel natt så de var klare til dagen:) Dette klarer dere! Og tenk så stas, trillinger er ikke så vanlig;) Og så fint for dem da de blir eldre:). Et spørsmål: Fikk du tidlig ul av legen eller betalte dere selv. Og i hvilken uke var du da? Ser flere lurer på tidlig ul i en annen tråd;)

Blir veldig spennende :-) Nærmer meg uke 8 no, men tør ikkje håpe for masse ennå. Masse som kan skje ennå... Me bur i ein liten kommune der det er lett å få god hjelp av kommunen, heldigvis ;-) Eg bestilte time til tidlig ul sjølv, var 6+3 når eg var hos gyn. Betalte sjølv, har vell ikkje rett på å få det dekket så tidlig. Kan høre hjertelyd på innvendig ul fra uke 6 :-) Viss det er to eller fleire er det lettere å sjå om det er ein eller to egget, jo tidligere en tar ul.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp