SJOKK!!!!!

Dobbel lykke <3 2014

Forelsket i forumet
Mailykke <3
I dag var eg på tidlig UL, og det viste seg at eg venter TRILLINGER!!!! :-O

Fekk nesten ikkje med meg den nydelige hjertebankinga til dei små, eg var så sjokkert...
Akkurat no har eg nok møtt veggen, og trenger litt tid til å la det synke inn...
Det er mange spørsmål som svirrer rundt i hodet akkurat no.............

Har kjendt på kroppen, og tenkt at det kansje kunne vere to..Men TRE!?!?!?! ;-))

oj oj oj! :p Skjønner godt du er sjokket nå og trenger tid til å la det synke inn! Det samme måtte søsteren min da hun fikk vite hun ventet 2 :) :p

Wow! Sjokk ja, men gratulerer!!!

Hurra!!! Det er jo bare et stort under! For en lykke. Masse masde lykketil. Ta vare på deg selv! Kjempe viktig, slik at du kan ta vare på dine tre fantastiske mirakler:)

Oi, gratulerer så mye!!! Så ufattelig merkelig og fint på en gang!

Woow!! Gratulerer så mye, utrolig koslig!! Du vet, Alle gode ting er 3 ❤

Ohoi!! Ja det regner jeg med var litt av et sjokk ja!! Men det går vel fint! ;) Grattis x3 ;)

Så fantastisk:-D Gratulerer med trippel pott:-)

Jeg tror det blir drit tøft, MEN jeg tror du vil være så stolt over dine tre at det spiller ingen rolle. Tenk på.all den gleden du vil få, all den kjærligheten du vil skape. All den kjærligheten du vil få!

Hehe, akkurat no veit eg ikkje ka eg synst :P Er lammet av sjokk :P
Men hvordan hadde du sett på det å fått tre? Tenker at det er kjempe stritt mange år etterpå. Akkurat no tenker eg, kordan skal eg klare det... :P
Nå har ikke vi barn ifra før og vi har prøvd en god stund. Min drøm er nemlig tvillinger, føler at jeg tar igjen litt tapt tid :P jeg kjenner til ei som fikk trillinger, helt imponerende hvilken rutine hun har. Så jeg vet at alt er mulig når jeg ser hennes 3+1 :) :)

Ikkje ivf nei. Men fått hormonsprøyter og eggløsnings sprøyte. Så det var to egg som var "klar", men legen fekk sjokk når han såg at det ene hadde delt seg......

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikkje ivf nei. Men fått hormonsprøyter og eggløsnings sprøyte. Så det var to egg som var "klar", men legen fekk sjokk når han såg at det ene hadde delt seg......

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Wow:) hjemmelagede trillinger er ikke ofte man hører om:) imponert:)

For et fantastisk sjokk! Det blir tøft men også herlig :)
Har du barn fra før?

Back
Topp