Sjohooooo

Kraaka

Gift med forumet
På oppfordring(og en utrolig dårlig samvittighet for dårlig oppmøte av meg... ikke det at jeg regner med at det er noen som har savnet meg........).... MEN.... la oss lage litt liv her!!!

Men om hva da tru...hmmm.... JO.... hva gjør du AKKURAT nå.. jaja...du sitter her og leser dette...DAHHH...men.... gjør du noe annet??
Jeg har akkurat trøkt i meg tre små knekkebrød...og drukket et glass melk.
Tv'n er av... FAKTISK og utrolig nok!! Det er heeeelt stille her for Isabella ligger søtt og godt inne i sengen sin og sover.....

DIN tur... hva gjør du akkurat nå???[:D]

Sitter å drikker kaffe. Sara har akkurat sovna i vogna si ;o)

Deilig med sovende barn :-)... vurerer å hoppe i dusjen...

Trenger et spark bak!![:D]

Her er det rot over alt!!!! Det trenger jeg et spark bak til å ta.. Men er så godt å slappe litt av så lenge hun sover. Sover ikke så mye i løpet av dagen...

Nei jeg vet...det er jo liksom når de sover det er lettest å få gjort noe, men guuuuud så deilig det er å ikke gjøre noe når de først sover...hehe!!

USJ....der våknet hun også!!! Skulle ikke sagt noe..hehe!

Her er det nesten umulig å få gjort noe på dagtid. Når den ene endelig har sovna, da våkner den andre.. Og sånn går det hele dagen. På kvelden etter ungene har lagt seg syntes jeg det er godt å slappe av litt, så derfor blir det så som så med daglige gjøremål. Har begynt å stå opp tidlig sånn at jeg skal rekke å rengjøre kattedoen og spise frokost før jentene våkner! Det er det viktigste, så får det andre tas en annen gang..

drikker ammete, spiser havregryn(ja, jeg prøver å øke melkeproduksjonen,hehe) og "nerder" her på BV. snart er det fram med pumpa...[:D]

ORIGINAL: pebbles

Her er det nesten umulig å få gjort noe på dagtid. Når den ene endelig har sovna, da våkner den andre.. Og sånn går det hele dagen. På kvelden etter ungene har lagt seg syntes jeg det er godt å slappe av litt, så derfor blir det så som så med daglige gjøremål. Har begynt å stå opp tidlig sånn at jeg skal rekke å rengjøre kattedoen og spise frokost før jentene våkner! Det er det viktigste, så får det andre tas en annen gang..

beunderer deg pebbels! du er sååå flink med to småtasser samtidig, kjempefine er de[:D]

ORIGINAL: Lilly86

ORIGINAL: pebbles

beunderer deg pebbels! du er sååå flink med to småtasser samtidig, kjempefine er de[:D]

tusen takk! [:D] hyggelig å høre!

ORIGINAL: Kraaka

På oppfordring(og en utrolig dårlig samvittighet for dårlig oppmøte av meg... ikke det at jeg regner med at det er noen som har savnet meg........).... MEN.... la oss lage litt liv her!!!

Men om hva da tru...hmmm.... JO.... hva gjør du AKKURAT nå.. jaja...du sitter her og leser dette...DAHHH...men.... gjør du noe annet??
Jeg har akkurat trøkt i meg tre små knekkebrød...og drukket et glass melk.
Tv'n er av... FAKTISK og utrolig nok!! Det er heeeelt stille her for Isabella ligger søtt og godt inne i sengen sin og sover.....

DIN tur... hva gjør du akkurat nå???[:D]

Jeg er litt sein med å svare men shit au...akkurat nå leser jeg det du har skrevet, steker kylling samtidig og drikker pepsi max mens gutten min sover.

Arda har lagt seg.. sitter å spiser jorbær joghurt og sitter på pcen.. Vinduene er åpne, deilig og svalt ute, mørket senker, og stille ute... LIVET er faktisk deilig.. LA DOLCE VITA.. [:D]

Jeg sitter å printer ut bilde på fotoskriver`n så jeg får hatt inn i albumen hans, samtidig som jeg får med meg siste nytt her inne [:D] John Arian og pappaen sover [:)] 

Back
Topp