Sjeskenhet er Grusomt.

Plexigirl

Andre møte med forumet
Klarte å lage samme innlegg bare på en heeelt annen plass som jeg ikke skulle, så jeg bare lager en til på riktig plass, vet ikke hvordan jeg bytter eller sletter innlegg :)

Hvor lenge varer denne sjeskenheten. Har vært sjesken nå vær dag i 1 mnd, og jeg finner ikke ut av HVA jeg er sjesken på. Det er så ille at jeg kan sette meg ned å begynne å grine, det er ikke mye behagelig, Jeg har vært sjesken før, men langt ifra sånn sjesken som jeg er nå. Ingenting hjelper, og jeg har ikke lyst å proppe i meg alt mulig spiselig heller. Jeg har ikke vært så langt ut i svangeskap før, så det er jo ganske mye nytt som skjer. Er det noen som er/har vært der og kanskje har noen ideer til meg, viss ikke blir jeg snart gal. :)

Sjesk... Ååååh, du er FYSEN??? Ah, I get it!

Det kan vare leeenge.. Jeg hadde lyst på nektariner i månedsvis... FØR de kom i butikkene..

Du får prøve deg fram. laaange turer i butikken, lukt, føl og tenk deg fram til noe som kan være godt. Sære komboer er lov!

Fysen faktisk hehe, aldri hørt før :p 

Hadde jeg bare vist hva jeg var sjesken på så hadde det vært greit, men jeg finner aldri ut av det. Men tro meg, jeg har gått i butikker for å finne ut av hva jeg kan være sjesken på, men ennå ikke funnet ut av noe, får håpe det dukker opp snart :)   

Trodde fyken var et vanlig uttrykk, aldri hørt om sjesken! Ufattelig morsomt ord ^^ jeg hadde ikke lyst på noen ting noen gang. Mistet til og med matlysten min i flere måneder. Spiste ritzkjeks og drakk en cola for å prøve å få i gang greiene, for det var ganske enkelt når man løp rundt på jobb :) håper du plutselig finner det du har lyst på og hiver innpå, så lenge det er bra for deg. Ikke drikke bensin eller slikke på limtuber nå!

Sjesken har jeg aldri hørt om en gang  Hørtes litt sånn småperverst ut! 

Jeg vet godt hvordan du har det. På lørdag var jeg så fysen på tapas at jeg trodde jeg skulle krepere! Så gikk det over og jeg fysa på lefse med julesylte. Uansett hva jeg fyser på, går det over i det sekundet jeg får det. Slitsomt. 

Sjesken!? Hihi, den var ny:)

Jeg synes det høres ut som du har syndet mot Gud eller noe, og er i en tilstand som heter sjesken helt til du får tilgivelse eller no

Uansett... Frukt og te er mitt tips. Sukkerfrie pastiller, de gule, salte fra Dent.
Da blir jeg stappmett... :P

Aldri høst om sjesken.. Hørtes grisete ut;p grønne epler, isbiter og vannmelon er hva jeg er fysen påiallefall:)

Jøss dette var rart, Ingen som har hørt orde sjeskenhet før haha, kan ikke høre at det høres så perverst ut :p jeg har aldri hørt ordet fysen før, så ligger like langt da :p 
Er nok bare vi i Arendal som sier det ordet da kanskje. :)

de 3 første mnd spiste jeg nesten ingenting da jeg gikk rundt å var kvalm hele tiden. men nå i det siste så har jeg vært så     fysen     på ingenting rett og slett, men det varer bare i noen få sekunder men kommer ganske ofte tilbake igjen. Bensin kan lukte godt, men trur ikke det smaker så godt :S så nei jeg prøver nok ikke noen av de tinga der :)  Men te har jeg nede så det skal jeg sannerlig prøve på :) 

Nå ble jeg sjesken på grønne epler, og butikken er jo selvsagt stengt nå, så må vente heeeelt til i morgen. :(

Sjeskenhet har jeg heller aldri hørt om =D Fysen eller sugen på noe sier jeg... :)
Hmm du får bare kjenne ekstra godt etter på hva du har lyst på da, ja! Jeg spiste mye kake (sånne grazia - kaker med bringebærfyll. Veldig sunt, I know) =D Ellers druer, pandalakris og isbiter! Masse, masse isbiter, men det var nok de siste ukene før fødsel... Og London te fra helsekost med solbærsmak drakk jeg masse (er uten koffein så kan drikke mengder med god samvittighet :)

Sjesken har jeg heller ikke hørt. Har hørt fysen, men bruker selv sugen. 

Back
Topp