Sjenert/redd

080808

Elsker forumet
Er gulla dåkas sjenerte for andre eller litt redde??

Mi smiler til ALLE!! Helt utruli! Kan gå til alle!:p Lurer på korti ho ska bli litt flau:D

er redd for enkelte mennesker og til tider sjenert, skjønne jenta mi  [:)][:)]

Det kommer litt ann på hvor trøtt han er her har jeg funnet ut..! [8D]
Går stort sett greit, og får han bare ett minutt eller så til å "hilse på" så er det full rulle og like blid! [:D]

ORIGINAL: *Jannicke*

Patrick fins ikkje sjenert i hele tatt,lyser opp uansett hvem han får oppmerksomhet fra[:D]

samma med min Patrick [:)]

Nei, ikke noe sjenert eller redd enda!! [;)]

nei ikke egentlig.. er han sulten, trøtt eller noe sånt, da er han skeptisk og kan hyle til hvis noen ukjente bare kikker på han!![;)] men ellers så smiler han dagen lang og til alle, både ukjente og kjente, solstrålen min[:D]

Snuppa her ser an omgivelsene sine - noen er hun veldig redd, mens andre har hun full tillitt til fra første stund... Likte Tjukkofeitofull veldig godt f.eks, mens hun har vært rimelig skeptisk til både ene tanten sin og bestemødrene [8D]

ORIGINAL: babyNicho

nei ikke egentlig.. er han sulten, trøtt eller noe sånt, da er han skeptisk og kan hyle til hvis noen ukjente bare kikker på han!![;)] men ellers så smiler han dagen lang og til alle, både ukjente og kjente, solstrålen min[:D]

Sånn er det her også. Men hun må få kjøre ting i sitt eget tempo. Hun bruker forskjellig tid på å skjønne seg på hver enkelt, noen er littegranne mer skumle enn andre.  Hun smiler og ler så lenge hun er i fanget mitt eller på gulvet. Men ikke snakk om at fremmede skal få lov å nærme seg hun før hun har fått tid til å "lese" vedkommende.

Hun kan være hos de fleste, men blir litt sjenert hvis vi kommer inn i en stor forsamling av mennesker som skal hilse på!

Var mer skeptisk før. Men begynner å komme seg litt. Men store ukjente mannfolk, er MEGET skummel[:D]

Ådne har grått til en mann. Stortsett er han veldig gla for å få litt pause fra mamman sin. og ikke minst mamma'n liker å gi han fra seg innimellom. JA, jeg gleder meg veldig til K kommer hjem i morgen. Da skal jeg rømme!

ORIGINAL: vand

Nei, ikke noe sjenert eller redd enda!! [;)]

ORIGINAL: ebeth83

Det kommer litt ann på hvor trøtt han er her har jeg funnet ut..! [8D]
Går stort sett greit, og får han bare ett minutt eller så til å "hilse på" så er det full rulle og like blid! [:D]

samme her.... han var kjempeskeptisk for en stund siden, men har slutta med det nå heldigvis [:D]

Back
Topp