Sjeldent guttenavn

Lille meg 90

Glad i forumet
Hei alle dere flotte folk der ute. Jeg og min samboer venter sønn nr 2. Vi liker sjeldne navn. Navn som ikke alle andre har. Når vår første sønn kom til verden så viste vi med en gang hva han sku hete. Men denne gangen er vi usikker. Så da kommer spm mitt. Noen som har tips til et fint sjelden guttenavn:)

Liker Levian :)

Astor
Sakarias
Silas
Elian
Lionel
Lean
Georg

Eine
Hermund
Jaran
Embrik
Nor
Max

Heike og Tristan er mine favoritter :Heartred
Minste himmelbarnet heter Heike :)

Lavender
Aurelius
Alfie
Baltazar
Bjørvin
Cassander
Casius
Calum
Declan
Gabrio

Last edited:
Om du vil ha et navn som ikke så mange andre gutter i dag heter bør du ikke velge navn som Emrik, Emilian, Ask, Storm, Sakarias. Det er relativt mange som gir guttene sine sånne navn.

Velg heller navn som Lars, Per, Knut, Ole, Thomas. Navn som ingen andre i barnehagen eller skolen kommer til å hete :)

Om du vil ha et navn som ikke så mange andre gutter i dag heter bør du ikke velge navn som Emrik, Emilian, Ask, Storm, Sakarias. Det er relativt mange som gir guttene sine sånne navn.

Velg heller navn som Lars, Per, Knut, Ole, Thomas. Navn som ingen andre i barnehagen eller skolen kommer til å hete :)

Enig i noe.. Jeg likte Emrik og Emilian i 2010 når eldste ble født, da var de sjeldne.. nå er de veldig vanlige..

Samtidig har vi to Thomas og en Ole i 2018 kullet :P

Back
Topp