Sjelden....

jealie26

Gift med forumet
Hallo alle jenter [:)] Sjelden jeg er her inne nå...har ikke hatt tid rett og slett, så masse en skal gjøre da før fødselen...og alt annet nå mot våren....akk [:)]
I morgen skal jeg på omvisning på føden og til jm...
Er det vanlig å dra til jm hver uke den siste mnd?

ja her i allfall. de skal vell holde øye med den ekstra belastninga kroppen får den siste mnd. her er det 8 kg vatn på ein mnd.....[:@]

ORIGINAL: lillea

jeg går hver 14. dag

Jeg også..

Skal til legen i morgen, og da blir det vel sikkert 1 gang i uka etter det, i og med at jeg skal ha KS den 9 mai... trygt å gå ofte nå på slutten[:)]

her er det en gang i mnd frem til uke 36, så annehver uke til uke 40, så hver uke frem til fødsel/igangsetting ;)

Ja, her er det en gang i uka fra og med i dag...men men..det er jo ikke akkurat mange ukene det er snakk om, 3...hehe [:)] skuuuuummelt....har ikke gått opp for meg at jeg skal ha barn tror jeg...

Jeg går hver 14. dag.. føler ikke at jeg trenger oftere, og vet at jeg bare kan ringe jordmor hvis det er noe. [;)]

hver 14 dag går jeg, men kan få oftere hvis jeg ønsker det[:)]

Her er det 1 gang i måneden fram til uke 36 og så en gang hver 14.dag ..Hadde følt meg mye mer rolig med kontroll hver uke jeg [8D]

Skal vel på kontroller hver uke fra neste uke av, tror jeg[8|] kommet litt utav tellinga[;)]
(hei, jeg var jo denne uka også - på UL[;)][:D]) Distre jeg? næh[8D]

ORIGINAL: jealie24

Ja, her er det en gang i uka fra og med i dag...men men..det er jo ikke akkurat mange ukene det er snakk om, 3...hehe [:)] skuuuuummelt....har ikke gått opp for meg at jeg skal ha barn tror jeg...

Den må jeg signere!![8|] 

Back
Topp