Sjelden uthvilt...

mammamarita

Glad i forumet
Det ber vel ikke uvanlig at man som småbarnsmamma får lite søvn... Ariana har begynt å sove mer sammenhengende om natten heldigvis[:)] Men det er jammen lenge siden jeg har følt meg skikkelig uthvilt altså. Må vel nevne at jeg (og sambo) oftest sitter litt for lenge oppe om kvelden, blir ofte rundt 01. Ariana legger seg ca 22 og sover til ca 05. Sovner da igjen, for så å mates igjen rundt 8-9. Da sovner hun igjen iblandt, men dersom ikke er det en mamma her som angrer på "ranglingen" kvelden før[&o]
Hvordan er det med dere?

Jeg har følt meg veldig uthvilt hele tiden omtrent, men jeg har lagt meg relativt tidlig. Rundt 22-23 som regel. [:)] I det siste har jeg hatt så utrolig mye å gjøre, så jeg har stresset litt og har dermed blitt litt sliten av det. :/ Men det blir vel bedre snart. Uvant å ha så mye å gjøre plutselig! :b

jeg er veldig flink til å legge meg da[:)] blir sjelden senere enn kl. 23. Frem til nå har Oda våknet ved firetiden for mat. Da sovner hun fort igjen, men ganske ofte har hun våknet etter en time eller to og vært litt urolig.

Men, alt i alt må jeg vel si at jeg som regel føler meg ganske uthvilt[;)]

ORIGINAL: trusa

Jeg har ikke følt meg uthvilt siden jeg var gravid. Jeg sov omtrent ingenting på barsel og har ikke sovet mye etter det heller. Jeg er sliten, men det hadde jeg forventa også.

Ja, det er vel sånn det er...
Men jeg hadde forventet det jeg også[;)]

jeg har ikke følt meg uthvilt fra FØR jeg ble gravid jeg. he he[:D]
men som Trusa sier, hadde ikke forventet noe annet heller. Har fått høre ofte fra mamma at man sover alltid lettere etter man har fått barn, og god søvn får man ikke før de flytter ut og knapt nok da, for da vil man bekymre seg for helt nye ting.

men blir jo bedre en dette etterhvert[:)]

jeg er heller ikke uthvilt, men har vel meg selv og takke egentlig..
Johannes sover fra ca 22 til 06.. og så gjerne ett par timer til etter frokosten..
men vi styrer jo med oppussing hele dagen.. og jeg kjenner det tar på..

ORIGINAL: sjanetta

jeg har ikke følt meg uthvilt fra FØR jeg ble gravid jeg. he he[:D]
men som Trusa sier, hadde ikke forventet noe annet heller. Har fått høre ofte fra mamma at man sover alltid lettere etter man har fått barn, og god søvn får man ikke før de flytter ut og knapt nok da, for da vil man bekymre seg for helt nye ting.

men blir jo bedre en dette etterhvert[:)]

Flere i samme båt da, ja[:)]
Er en ny rolle å bli foreldre, og det blir nok aldri som før angående søvn. Men verdt det[:D]

Samme her.. Hu sover hele natta fra mellom 22-24 men jeg går ikke å legger meg før mellom 01-03
også våkner hun mellom 5-7 og får mat også sovner igjen også våkner hu mellom 9-10 og får mat igjen og da er det ikke alltid hu sovner igjen og hvis hu gjør det så er det kun 1 time eller no.
Gleder meg til den dagen jeg kan sove sammenhengende og være utvilt..Har ikke følt det siden før jeg ble gravid..
Føler jeg gjesper hele tiden

ORIGINAL: Irenemor82

Samme her.. Hu sover hele natta fra mellom 22-24 men jeg går ikke å legger meg før mellom 01-03
også våkner hun mellom 5-7 og får mat også sovner igjen også våkner hu mellom 9-10 og får mat igjen og da er det ikke alltid hu sovner igjen og hvis hu gjør det så er det kun 1 time eller no.
Gleder meg til den dagen jeg kan sove sammenhengende og være utvilt..Har ikke følt det siden før jeg ble gravid..
Føler jeg gjesper hele tiden

Ja, gjeeesp[:D] hehe[;)]

hehe...missmarita da, du kan jo legge deg i rett tid du også, så blir du jo uthvilt [;)]
Her legger jeg meg når hun sovner...da tar det 3-4 timer før det er mating, etter det rundt 2 timer...
sliten jah...

Back
Topp