Sjekketriks

Sjekketriks?hm.... det må vel være øye kontakt,flørte med blikket...hihihihi spennende... men det er jo noen år siden nå,men mannen min falt for mine brune vakre øyner,hehehehe [:D]!!! 

trenger ikkje sjekketriks eg, må heller ha noen spydige kommentarer på lur, for å bli kvitt alle innpåslitne mannfolka og det regner eg med gjelder alle dere junimammaer, vi er vel like sexy og struttende alle sammen, NOT

Forøvrig så brukte madammen "Skal vi kline?" på meg da vi ble sammen. Og det var visst ett retorisk spørsmål.

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: lalina

trenger ikkje sjekketriks eg, må heller ha noen spydige kommentarer på lur, for å bli kvitt alle innpåslitne mannfolka og det regner eg med gjelder alle dere junimammaer, vi er vel like sexy og struttende alle sammen, NOT

Jepp føler meg supersexy

jepp omtrent akkurat slik eg følere meg, trudde med det samme at det var mitt eget speilbilde eg såg i dataskjemen.

har aldri brukt eller hatt noen sjekke"setninger" på lur jeg.. mer sånn blikk og slikt...
Men liker best å bli fanget da.. [:D] slik som han min gjorde nå... fanget meg i nettet
sitt..[:D][:D][:)]

Back
Topp