Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle vært 8+1 <3Huff så trist!!
Kan jeg spørre hvor langt du er på.vei?
Har ikke erfaring selv, men vil anbefale deg å sjekke ut under forumet: vi som har mistet. Der er det flere med erfaring
Jeg bor 1,5t unna sykehuset, derfor jeg er innlagt <3Jeg tok det hjemme og var heldigvis sykemeldt da den kom ut. Jeg var i uke 8/9 men hadde mistet i uke 5, var kanskje derfor jeg fikk tabletter hjemme?
Morfin hørtes bedre ut
For meg ender det godt. Har mistet 4 ganger og er nå gravid i uke 17. Nå sitter den
Fungerte ikke på meg Utskraping idag Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med detteHuff, så fælt jeg hadde en MA i februar og synes det var veldig tøft. For min del fungerte Cytotek greit. Tok alt jeg fikk av smertestillende og smertene føltes omtrent som sterke menssmerter på det verste. Det meste var ute innen 6-7 timer.
Blødde et par uker etterpå, og deretter tok det lang tid før ting stabiliserte seg, men der burde jeg nok fulgt opp bedre selv.
Jeg vet at erfaringene er veldig ulike, men for min del var den psykiske smerten verre enn den fysiske. Som det skrives over her er det mye god støtte å finne på Vi som har mistet-forumet. Ønsker deg lykke til og sender en god klem!
Huff, stakkars deg! Det er så fælt når det står på Jeg har hørt at det er flere fordeler med utskraping, så jeg hadde valgt det skulle det skje igjen.Fungerte ikke på meg Utskraping idag Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette
Fungerte ikke på meg Utskraping idag Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette
Håper utskrapingen gikk bra for deg (hater det ordet). For min del var tiden fra tablettene til vi innså det ikke fungerte det beste. Etter operasjon var jeg hjemme ila 1 time. Snart sitter den skal du se <3 masse lykke til videre!Fungerte ikke på meg Utskraping idag Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette
Fungerte ikke på meg Utskraping idag Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette