Sjekker ut..

Jeg tok MA i uke 5, for 2 år siden pga sykdom.
Jeg lå på sykehuset i 4 dager, jeg ble så dårlig.
Etter første tabletten begynte murringer, som ble verre og verre etterhvert. Da jeg fikk neste ble jeg kjempe syk, og var ikke oppe av sengen på 2 dager.

Men dette var min historie, og fikk høre på sykehuset at det er sjeldent noen reagerer så kraftig, og de trodde at noe av det kom pga sykdommen som fulgte med svangerskapet.
 
Jeg tok det hjemme og var heldigvis sykemeldt da den kom ut. Jeg var i uke 8/9 men hadde mistet i uke 5, var kanskje derfor jeg fikk tabletter hjemme?
Morfin hørtes bedre ut :knegg:

For meg ender det godt. Har mistet 4 ganger og er nå gravid i uke 17. Nå sitter den :hello2
Jeg bor 1,5t unna sykehuset, derfor jeg er innlagt <3
 
Huff, så fælt :( jeg hadde en MA i februar og synes det var veldig tøft. For min del fungerte Cytotek greit. Tok alt jeg fikk av smertestillende og smertene føltes omtrent som sterke menssmerter på det verste. Det meste var ute innen 6-7 timer.

Blødde et par uker etterpå, og deretter tok det lang tid før ting stabiliserte seg, men der burde jeg nok fulgt opp bedre selv.

Jeg vet at erfaringene er veldig ulike, men for min del var den psykiske smerten verre enn den fysiske. Som det skrives over her er det mye god støtte å finne på Vi som har mistet-forumet. Ønsker deg lykke til og sender en god klem!
Fungerte ikke på meg :( Utskraping idag :( Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette :(
 
Fungerte ikke på meg :( Utskraping idag :( Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette :(
Huff, stakkars deg! Det er så fælt når det står på :( Jeg har hørt at det er flere fordeler med utskraping, så jeg hadde valgt det skulle det skje igjen.
Håper du er fort tilbake i syklus og spiren sitter til termin neste gang :Heartred
 
Fungerte ikke på meg :( Utskraping idag :( Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette :(

Grusomt å gå igjennom.. sender deg en stor klem!❤
Vet akkurat hva du går igjennom, gikk igjennom det samme for snart 2 uker siden... tablettene funker ikke på meg eller, annet en mye vondt - psykisk og fysisk!
Det er et forum som heter "vi som har mistet dør uke 12" anbefaler deg å ta en titt der❤
Håper du snart er ferdig å kan komme hjem - det er en veldig god følelse etter alt sykehusstyret og venting å komme hjem!
 
Fungerte ikke på meg :( Utskraping idag :( Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette :(
Håper utskrapingen gikk bra for deg (hater det ordet). For min del var tiden fra tablettene til vi innså det ikke fungerte det beste. Etter operasjon var jeg hjemme ila 1 time. Snart sitter den skal du se <3 masse lykke til videre!
 
Huff så trist :( sender stor klem:Heartred
 
Fungerte ikke på meg :( Utskraping idag :( Nå er jeg så dritt lei og kjenner følelsene jeg har satt til side begynner å trenge på og alt jeg vil er bare å komme meg hjem for å bli ferdig med dette :(

Huff, så kjipt. Det er nok en mager trøst, men selv om pillene funket på meg blødde jeg veldig lenge av og på etterpå, og den perioden var veldig slitsom og det føltes uaktuelt å prøve igjen så lenge det stod på. Hvis jeg opplever det samme igjen vurderer jeg å be om utskraping for å slippe en tilsvarende runde. Sender mange gode tanker og en stor klem!
 
Back
Topp