Tul idag viste at lille døde for ca 2 uker siden fikk første tablett idag og får resten i morgen. Erfaring med MA noen?
Lykke til videre jenter
Lykke til videre jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det hørtes ganske forferdelig ut å måtte gå så lenge. Jeg ble planlagt lagt inn på sykehuset to dager etter første pille hvor jeg fikk fler i håp om at fosteret kom ut selv. Gjorde ganske vondt en periode, men da fikk jeg morfin og sovnet. Dessverre funket det som nevnt over ikke på meg, men siden jeg lå på sykehuset ble jeg lagt inn over natten og fikk operasjon dagen etter. Alle historier er ulike som du sier. Håper det ordner seg greit for deg @mamma2016&2020 <3Jeg har måtte ta piller ett par ganger og mistet ved blødning av seg selv et par ganger.
Ble trist på dine vegne nå.
Leste mye på nett om Blodbad og vonder og undergang fra andre som måtte ta MA.
Selv tok jeg pillene, spiste smertestillende og begynte å blø noen timer senere. Merka ikke så mye. Men 4 dager senere fikk jeg sterke smerter. Da lå jeg på gulvet og vred meg. Det varte ca en time, jeg måtte på do. Det sa "plopp" I skåla og jeg tissa bare. Med en gang etter ploppet var smertene borte.
Det er ikke normalt at det tar flere dager, men alle har sin historie.
Etter det blødde jeg I ca 2 uker. Og det tok 6-8 uker før jeg fikk mensen igjen. Det synes jeg var det værste, å måtte vente på ny runde.
Uff, det hørtes ganske forferdelig ut å måtte gå så lenge. Jeg ble planlagt lagt inn på sykehuset to dager etter første pille hvor jeg fikk fler i håp om at fosteret kom ut selv. Gjorde ganske vondt en periode, men da fikk jeg morfin og sovnet. Dessverre funket det som nevnt over ikke på meg, men siden jeg lå på sykehuset ble jeg lagt inn over natten og fikk operasjon dagen etter. Alle historier er ulike som du sier. Håper det ordner seg greit for deg @mamma2016&2020 <3
Noen må gjennom en del mer prøvelser enn andre, men det ender som oftest godt! GRATULERER så mye!Jeg tok det hjemme og var heldigvis sykemeldt da den kom ut. Jeg var i uke 8/9 men hadde mistet i uke 5, var kanskje derfor jeg fikk tabletter hjemme?
Morfin hørtes bedre ut
For meg ender det godt. Har mistet 4 ganger og er nå gravid i uke 17. Nå sitter den
Godt å høre slike lykkehistorierUff så trist hadde en ma for ca 4 år siden der fosteret stoppet utvikling i uke 4. Fant det ut i uke 7. Fikk ikke tabeletter. Det ble støtt ut av seg selv noen dager senere. Hadde ikke sykemelding og var på jobb når det kom. ble heldigvis gravid igjen rett etter renselsen var ferdig og har en sprudlene 3 åring.
Tul idag viste at lille døde for ca 2 uker siden fikk første tablett idag og får resten i morgen. Erfaring med MA noen?
Lykke til videre jenter