Sjekker dere puppene?

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fastlegen min sa at undersøkelse av brystene egentlig var en del av svangerskapskontroll pga de høye hormonnivåene i svangerskapet. Dette kunne sette fart på cellevekst som allerede lå der før du ble gravid.
Han undersøkte ikke, men anbefalte meg å sjekke og følge med på brystene.

Jeg hater å sjekke brystene for jeg klarer ikke kjenne forskjell på kjertler og brystvev og alt rart som ligger inni der...:rolleyes: Pleier å ta opp armene og se på fasongen.

Sjekker dere brystene litt ekstra nå?:)

Det er jo umulig å sjekke det selv nå? Mine er i hvert fall fulle av klumper som ikke har vært der før, som jeg går utifra er kjertler som vokser. Syns det mest fascinerende er brystvortene og areola, jeg, de tar jo av :rolleyes:

Det er jo umulig å sjekke det selv nå? Mine er i hvert fall fulle av klumper som ikke har vært der før, som jeg går utifra er kjertler som vokser. Syns det mest fascinerende er brystvortene og areola, jeg, de tar jo av :rolleyes:
Syns alltid det er så mye rart inni der.:p
Klarer ikke kjenne forskjell.

Jeg pleier å følge med på fasongen når jeg holder armene over hodet og retning på brystvorter. :) at ikke dette endrer seg.

Syns alltid det er så mye rart inni der.:p
Klarer ikke kjenne forskjell.

Jeg pleier å følge med på fasongen når jeg holder armene over hodet og retning på brystvorter. :) at ikke dette endrer seg.

Samme her, det prøver jeg å gjøre ganske regelmessig. Har aldri hørt at man må være mer obs under svangerskap, men det er nok noe i det. Pleier å gå ut i fra symmetri, jeg, men det hjelper kanskje ikke så mye nå. :p

Mine har igrunn ikke forandret seg,venter i spenning!hehe!men pleier å sjekke litt regelmessig:)

Her er det blitt gubben sin jobb, siden hendene hans hele tiden ramler ned i bh'en mens vi ser TV eller noe. Han er LITT gla i pupper :-P. Og er ingen kuler eller noe uvanlig i dem til nå :-)

Back
Topp