Sjekker dere dopapiret?

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Jeg er så paranoid, nervøs og redd for SA igjen...
Sjekker dopapiret HVER ENESTE GANG jeg er på do etter blod! Tørker meg ofte en ekstra gang også for å være sikker. Synes det er helt forferdelig å være så redd.

Denne spira er så utrolig høyt ønsket og etterlengtet, men etter SA i juli i år er både jeg og sambo så redde for at det skal skje igjen at vi nesten ikke snakker om graviditeten. Jeg kjenner tårene presse på bare ved tanken på at det skal gå galt igjen.

Noen andre som har det slik eller lignende?
 
Ja, det kan jeg innrømme at jeg gjør.. Hvertfall med disse mensmurringene.. I stad syntes jeg til og med at jeg ble våt der. Sprang til  på do, men var bare utflod. Heldigvis!
Så du er ikke alene!
 
Og jeg som trodde jeg var den eneste -ser ut som om vi er flere i samme båt ;)
 
Er som å høre meg selv!
Jeg mistet i April, og er ganske nervøs. Men denne gangen har jeg en bra følelse og tror alt kommer til å gå fint. Det SKAL gå bra denne gangen! :-D

 

Samme her! Og plutselig i går formiddag var det noe på papiret, og det har holdt seg siden..bare litt oransje på papiret, men med vondt i mage og rygg samtidig..blæh! 

Det burde jo egentlig ikke være mulig med alle de medisinene jeg tar men, får bare se hvordan det går videre.. emoticon

Håper alle dere andre slipper unna sånt tull! emoticon

 
Jepp! Har like noia som deg.. Er helt forferdelig :P Så med en gang papiret "sklir lett" foran der, så ser jeg for meg at det er dekket av blod og slim. Men jeg har bare hatt masse slimete blank/hvit utflod, og siden jeg  ennå ikke har sett spor av hverken brunt eller rødt, og testen viser "Gravid 2-3" så skal jeg prøve å roe meg ned litt. Men er sååå ekkelt med de mensmurringene! :(
 
Du er ikke alene om det nei, sjekker hver gang jeg og. Men krysser fingra for at det går bra for oss :)
 
Back
Topp