Sjekke

Fjær92

Blir kjent med forumet
Hei
Flere som føler behov før og sjekke om man har alt? Kjenner det behove kommer mer og mer :angelic::love7 ennå 96 dager til termin :Heartbigred

Har ikke seng og madrass enda:hilarious: men er ofte og ser i klærne:Heartred det blir så virkelig da!

Nesting på gang her - men hos meg gjelder det å fikse gjerde, male inne, ordne uteplassen osv :p vi har det meste, men pakker det først ut senere evt etter hun blir født :p

Var sånn med første, mens nå er det mannen som begynner å stresse og jeg svarer bare «ææærh det ordner seg vi tar det i juni».

Tar det mye mer med ro nå med andremann, men det tenker jeg er helt naturlig. Var ute i GOOOOD tid med storesøster, tilfelle det ene og det andre :p nå har vi det meste fra før og har det viktigste på plass av det vi skulle kjøpe nytt :)

Føler jeg har kontroll på hva som enda trengs og hva jeg har, men har fått et stoooort rengjørings behov! Alt må vaskes før baby kommer, vegger, takk, skuffer, skap, vaskemaskin, ventilator, ALT MÅ VASKES :hilarious::hilarious:

Har alt nå tror jeg, utenom babycall, sånn brystpumpe med naturlig vakuum og ett elastisk bæresjal.

Har mer behov for å rydde garasjen og barnerommet før vi handler mer nå. Da kan vi slappe mer av og fylle opp med mer

Hei
Flere som føler behov før og sjekke om man har alt? Kjenner det behove kommer mer og mer :angelic::love7 ennå 96 dager til termin :Heartbigred
Ja! Den siste uka har jeg vært mye på nett å funnet ut hva jeg mangler og vil ha. Men kjøper ikke før det nærmer seg eller at det jeg skal ha kommer på tilbud. Har de store og dyre tingene fra storebror så nå er det bare småting som mangler :)

Back
Topp