Sjekke "systemet"?

Samme som deg , jeg betalte ikke 8500 , men mellom 1200-1500,- så det var dyrt , da er det verdt å reise andre steder . Samme alder som deg , og fordi jeg mista to i ma og 3-4 kjemiske på ett år og ellers 3 friske svangerskap så synes jeg det var underlig å miste flere ganger , det så de på sykehuset også . Hadde jeg ikke hatt barn fra før så hadde det ikke vært så spesielt mente de , men da burde de også sjekket mer nøye mente hun Alice .

Hadde dårlig tid å tok derfor privat . Jeg hadde rikelig med egg igjen med tanke på alderen , mer enn det som er vanlig . Men ikke overraskende heller da vi er veldig fruktbare i familien .

Hun fant da to polypper som satt sånn til at hun trodde det kunne være årsaken til at egget ikke klarte feste seg skikkelig . Men jeg hadde da et modent klart egg så jeg fikk velge om jeg skulle prøve på det egget likevel eller om vi skulle ta saltvann for å se nærmere i livmoren på polyppene . Hun anbefalte da at jeg dro hjem å hadde sex . Men ble det ikke befrukta så skulle jeg inn igjen på dag 4 i mensen for saltvann. Siden Alice sin klinikk holdt stengt i vinterferien , ble det Fust klinikken som ligger vegg i vegg med Fredrikstad dyrehospital. Hun bekreftet det samme som Alice og ble da sendt henvisning til Kalnes for hysteroskopi og ventetiden var 3 mnd sto det , så regna med å få time i mai . Så da tok vi pause fra EL testing og temping , men ble gravid 2 PP . Hadde lite trua , men den satt jaggu .

Merkelig er at jeg fikk time nå i forrige uke til å fjerne polyppene 28 oktober . Så de tre mnd som står er bare sprøyt , 8 mnd måtte jeg da ha venta og det er jo lenge når man har bikka 40 . Men jeg tok en ul hos Alice i uke 9 og hun kunne ikke se polyppene da , jeg skal følges opp på dem neste år bare sånn for sikkerhet skyld . Men kroppen fjerner mye selv også i graviditet så hun .

Jeg ønsker deg lykke til :Heartred
Så bra og grundig svar! Jeg må sjekke ut disse to klinikkene jeg og! Blir litt langt unna, så hadde egentlig sett jeg ut Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim.

Hos meg så de en relativ står polypp på ultralyd (da jeg var gravid), så mulig det er den/flere som lager plager..

Så bra og grundig svar! Jeg må sjekke ut disse to klinikkene jeg og! Blir litt langt unna, så hadde egentlig sett jeg ut Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim.

Hos meg så de en relativ står polypp på ultralyd (da jeg var gravid), så mulig det er den/flere som lager plager..
Du får ta det med en Svinesund handel . De kan nok lage plager når de blir store . Har hvert med å operere vekk polypper på hunder , de kan også få det . Da hadde polyppene kommet ut av skjeden som en ekstra pung . Så jeg så for meg dette selv at de vokste seg giga store , men det er ikke så vanlig igjen , men kan forekomme .

Back
Topp