Samme som deg , jeg betalte ikke 8500 , men mellom 1200-1500,- så det var dyrt , da er det verdt å reise andre steder . Samme alder som deg , og fordi jeg mista to i ma og 3-4 kjemiske på ett år og ellers 3 friske svangerskap så synes jeg det var underlig å miste flere ganger , det så de på sykehuset også . Hadde jeg ikke hatt barn fra før så hadde det ikke vært så spesielt mente de , men da burde de også sjekket mer nøye mente hun Alice .
Hadde dårlig tid å tok derfor privat . Jeg hadde rikelig med egg igjen med tanke på alderen , mer enn det som er vanlig . Men ikke overraskende heller da vi er veldig fruktbare i familien .
Hun fant da to polypper som satt sånn til at hun trodde det kunne være årsaken til at egget ikke klarte feste seg skikkelig . Men jeg hadde da et modent klart egg så jeg fikk velge om jeg skulle prøve på det egget likevel eller om vi skulle ta saltvann for å se nærmere i livmoren på polyppene . Hun anbefalte da at jeg dro hjem å hadde sex . Men ble det ikke befrukta så skulle jeg inn igjen på dag 4 i mensen for saltvann. Siden Alice sin klinikk holdt stengt i vinterferien , ble det Fust klinikken som ligger vegg i vegg med Fredrikstad dyrehospital. Hun bekreftet det samme som Alice og ble da sendt henvisning til Kalnes for hysteroskopi og ventetiden var 3 mnd sto det , så regna med å få time i mai . Så da tok vi pause fra EL testing og temping , men ble gravid 2 PP . Hadde lite trua , men den satt jaggu .
Merkelig er at jeg fikk time nå i forrige uke til å fjerne polyppene 28 oktober . Så de tre mnd som står er bare sprøyt , 8 mnd måtte jeg da ha venta og det er jo lenge når man har bikka 40 . Men jeg tok en ul hos Alice i uke 9 og hun kunne ikke se polyppene da , jeg skal følges opp på dem neste år bare sånn for sikkerhet skyld . Men kroppen fjerner mye selv også i graviditet så hun .
Jeg ønsker deg lykke til