Jeg skriver sjekke. Skjekke er vel noe annet? Eller, er det ett ord i det hele tatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"visst"Heldigvis skriver jeg sjekke, men hadde ikke vist hvilken av dem søm var rett om du hadde spurt![]()
Kan vel hende de droppa den. Men likevel bør man ikke være for kjapp med å dømme. Er mange som sliter med dysleksi bl a"visst"Vist og visst er skrivefeil som går opp igjen her inne. Det er veldig mange her inne med unødvendig mange skrivefeil. Frister veldig å spørre om de droppa norsktimene
![]()
De med dysleksi skriver på en helt annen måte. Jeg har vært sammen med en som har det, så det vet jeg. Å skylde på dysleksi fordi en er dårlig i rettskriving blir som å si at alle urolige barn har adhdKan vel hende de droppa den. Men likevel bør man ikke være for kjapp med å dømme. Er mange som sliter med dysleksi bl a![]()
De med dysleksi skriver på en helt annen måte. Jeg har vært sammen med en som har det, så det vet jeg. Å skylde på dysleksi fordi en er dårlig i rettskriving blir som å si at alle urolige barn har adhd![]()
Er enig derSier ikke at du har feil der, men det er vel også forskjell på de med dysleksi. Kjenner de med dysleksi som sliter med de ordene også...
Enig med deg at man ikke bør skylde på diagnosen, men du kan heller ikke si at de ikke har det fordi det er skrevet på en annen måte enn du har vært borti![]()
Irriterer meg nesten aller mest over og/å skrivefeil. Jeg selv har fått påvist dysleksi, men ingen har noengang nevnt det. I en alder av 23 og glad i å lese og skrive, lærer man seg faktisk hvordan ord skrives og setninger settes opp. Selv for meg med engelsk som morsmål. Skrivefeil er rett og slett sykt irriterende. Og at folk "glemmer" komma og punktum, evnt spørsmålstegn gjør meg gæern![]()
Er du sikker på at det mangler en komma? Og strengt tatt skrives det vel innskuddssetningSiden du nevner dette selv, gjør det ikke noe å si at du har "glemt" en komma mellom "spørsmålstegn" og "gjør"
Unødvendig innskudds setning...![]()
Er du sikker på at det mangler en komma? Og strengt tatt skrives det vel innskuddssetning
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app