Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke enda. Nettopp født og er 24, så legen ville vente til jeg var blitt 25men skal absolutt sjekkes!
![]()
Jeg ble 24 et par mnd før jeg fødte. Tok første sjekk på 6 ukers kontrollen (egentlig 12 ukers kontrollen - skjedde en del så kontrollen ble litt senere enn den skulle)
Ikke enda. Nettopp født og er 24, så legen ville vente til jeg var blitt 25men skal absolutt sjekkes!
![]()
Legen min tok celleprøve når jeg var til første svangerskap kontroll. Også tok han ny på 6 ukers kontroll. Dette var i fjor, og jeg fylte 24 i mellom prøvene ble tatt. Så de praktiserer nok ulikt!Jeg spurte om å få tatt celleprøven på min 6 ukers kontroll (ble 7 uker etter fødselen). Men hun ville ikke ta den da siden det var så kort etter fødselen og jeg var så ung. Hun kunne om jeg absolutt ville, men mente det var mer enn bra nok å vente til jeg var blitt 25.
Tok dog en prøve inne i livmora da på den kontrollen. Fyttifader så vondt! Regner og håper at celleprøven ikke er like ond å ta![]()
Legen min tok celleprøve når jeg var til første svangerskap kontroll. Også tok han ny på 6 ukers kontroll. Dette var i fjor, og jeg fylte 24 i mellom prøvene ble tatt. Så de praktiserer nok ulikt!![]()
Tror han bare tok den siden han alikevell "drev der"Ulik praksis jamin første svangerskapskontroll ble det urinprøve, blodprøve, rutinetesting for klamydia og sånt pluss utdeling av brosjyrer.
Skal forhåpentligvis få satt inn spiral om to uker - 1 måneds tid på sykehuset. Kanskje jeg bare skulle fått henne til å ta den celleprøven da. Så er man ferdig med det for denne runden![]()
Tror han bare tok den siden han alikevell "drev der"![]()
Ellers alt det andre her også..
Ja, hvorfor ikke!? Ferdig med detIkke gjør det vondt heller! (Syntes da jeg )
Om du ikke syntes det andre testene var vonde, så gjør ikke dette vondt hellerDa stoler jeg på deg at det ikke gjør vondt![]()
![]()