Sjekk

Status
Stengt for ytterligere svar.
Om du får tilfredsstillelse av å snakke om bæsjebleier er det nok andre forum der ute som er langt mer passende for deg.
Enig der. Evt kanskje oppsøke en psykolog i stedet..
Begynte trå skremmende godt over streken fra "normalt" for lenge siden her [emoji33]

Enig der. Evt kanskje oppsøke en psykolog i stedet..
Begynte trå skremmende godt over streken fra "normalt" for lenge siden her [emoji33]

Og jeg har sett vedkommende på andre forumer også.. :/

Nei, så ekkelt! Kanskje på tide at admin tar tak her?
På anonymforumet kan man jo poste uten å være medlem, og om man blokkerer IP kan vedkommende bare skrive fra biblioteket f.eks,og lese på det når h*n kommer hjem... Så tror ikke det er så mye å gjøre. Finnes alltids "sånne type" mennesker. Får bare håpe de etterhvert også søker hjelp, eller ikke gjør noe mer med fantasiene sine (noe jeg helt ærlig må si jeg antar dette er..) enn å skrive på forum.

På anonymforumet kan man jo poste uten å være medlem, og om man blokkerer IP kan vedkommende bare skrive fra biblioteket f.eks,og lese på det når h*n kommer hjem... Så tror ikke det er så mye å gjøre. Finnes alltids "sånne type" mennesker. Får bare håpe de etterhvert også søker hjelp, eller ikke gjør noe mer med fantasiene sine (noe jeg helt ærlig må si jeg antar dette er..) enn å skrive på forum.
Ja, la oss håpe vedkommende får den hjelpen som trengs!

Jeg har klippet og limet litt fra en helt annen del av forumet for å gjøre deg oppmerksom på dette.. [emoji56] kanskje du kan fjerne den veldig seriøse tråden her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp