Sjekk på sykehuset i dag, pga smerter

lilledino

Glad i forumet
Januarlykke 2020
I natt våknet jeg av smerter på høyre side, og tenkte det verste. Ringte legevakta og de ba meg vente å se an smertene og heller ringe fastlegen når det åpnet.

Smertene fortsatte, så dro til fastlegen. Ble noen prøver der, og fikk henvisning videre til sykehuset for UL da de mistenke svangerskap utenfor livmoren.

På UL ser vi en bitteliten krabat på 61 mm og et fint bankende hjerte i livmoren ❤ De mente det stemte fint utifra hvor langt jeg er på vei, og mistenkte at det kanskje "bare" er en UVI (får svar om noen dager)

Lettet og glad nå :D

15583575912213279774013390684772.jpg

Off, ikke noe gøy:( heldivis høres det ut som det går bra med den lille:Heartred

Så herlig da <3 og godt alt var bra :love017:love017 hvor langt på vei er du ?

Så bra at ting så bra ut! Håper uvi forsvinner kjapt med antibiotika :)

Åå så godt å få se at alt er fint med lille frøet. Håper det 'bare' var uvi som du sier.

Så godt det endte bra:love7
Krysser fingrene for at du slipper flere uvi'er resten av svangerskapet :signs003

I natt våknet jeg av smerter på høyre side, og tenkte det verste. Ringte legevakta og de ba meg vente å se an smertene og heller ringe fastlegen når det åpnet.

Smertene fortsatte, så dro til fastlegen. Ble noen prøver der, og fikk henvisning videre til sykehuset for UL da de mistenke svangerskap utenfor livmoren.

På UL ser vi en bitteliten krabat på 61 mm og et fint bankende hjerte i livmoren ❤ De mente det stemte fint utifra hvor langt jeg er på vei, og mistenkte at det kanskje "bare" er en UVI (får svar om noen dager)

Lettet og glad nå :D

Vis vedlegget 298453

Så fint å se! Men det er vel ikke 61mm? Ser ut som det står 0,6mm. Du er ikke langt nok på vei til 61mm ennå, tror jeg :p

Så fint å se! Men det er vel ikke 61mm? Ser ut som det står 0,6mm. Du er ikke langt nok på vei til 61mm ennå, tror jeg :p

Det er godt mulig, aldri tatt UL så tidlig i svangerskapet før :p

Står CRL 0,61 cm nederst på skjermen, hmm, ikke godt å si.

Haha, hjernen min har tatt ferie i graviditeten, klarer ikke regne om cm til mm engang... :p
Jeg er i uke 8 og legen på ul målte min lille til 11mm. På min står det 10,94mm. Når du er 6-7 uker så tviler jeg derfor veldig på at din baby er 6 ganger større ;) Men det var nå uansett ikke det viktigste, tenkte bare først «oi så stor».

Så bra at det var positivt svar. Flott liten spire.

Jeg er i uke 8 og legen på ul målte min lille til 11mm. På min står det 10,94mm. Når du er 6-7 uker så tviler jeg derfor veldig på at din baby er 6 ganger større ;) Men det var nå uansett ikke det viktigste, tenkte bare først «oi så stor».

Bra du retter meg, hadde sagt feil om noen spurte meg må :p

Back
Topp