Sjekk min nye ticker

ÅÅÅ hurra! Har tenkt så mye på deg denne uken!! Da har du termin i august du da?

Gratulerer så innmari mye!!
Blir vell 18 mnd mellom de sant?

ORIGINAL: ToLykkeTroll

ÅÅÅ hurra! Har tenkt så mye på deg denne uken!! Da har du termin i august du da?

Gratulerer så innmari mye!!
Blir vell 18 mnd mellom de sant?

Takk skal du ha[:)] Ja termin en gang i august så da blir det 18 mnd. Fin aldersforskjell der[:D]

såååå gøy da.... Gratulere så kjempe masse[:D]

Å du også!! Skal si dere februar mammaer er produktive [:D].

Gratulerer så mye!! [:)][:)]

ORIGINAL: *~Marianne og Birk~*

såååå gøy da.... Gratulere så kjempe masse[:D]

ORIGINAL: Lussi81

ORIGINAL: tullemor_86

weeeeeeeeeee

grattulerer så masse

gratulerer så masse med spiren!!!!!!!!!!!!!

nå ble jeg skikkelig glad altså, til tross for at jeg ikke "kjenner" deg fikk jeg en enorm gledesfølelse i kroppen!! dette går fint, og skal krysse for at det går brad eneste ukene, gjør nok det ja[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Isabell*

gratulerer så masse med spiren!!!!!!!!!!!!!

nå ble jeg skikkelig glad altså, til tross for at jeg ikke "kjenner" deg fikk jeg en enorm gledesfølelse i kroppen!! dette går fint, og skal krysse for at det går brad eneste ukene, gjør nok det ja[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Takk!! Du er så skjønn asså

Må bare si meg så enig Isabell, er så kjekt at det lykkes når en graviditet er så ønska. En utrolig god start for et lite foster [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: kjersti72

Må bare si meg så enig Isabell, er så kjekt at det lykkes når en graviditet er så ønska. En utrolig god start for et lite foster [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Jeg blir så rørt når dere sier så fine ting[:-] Er jo sant som du sier, at det er en viktig start for den lille at mor er så lykkelig over å ha spiren der[:)] Var inne på termin i august litt. Men Guuuud så godt å komme hjem igjen her[:D]

Var faktisk inn der en gang i går jeg og, men det ikke pga at jeg er gravid altså !!!!!!!!!!!!!! Og da ble det allerede truet med utmeldelse, nei vi er nok mye snillere vi hehe

ORIGINAL: Kavring1

ORIGINAL: kjersti72

ÅHHHHH så kjekt da !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATULERER SÅ MYE !!!!!!

Håper alt går bra med deh og at du ikke stikker her ifra nå !!!!!!!!!!!!!

Back
Topp