Sjekk hvilket kjønn du får med det kinesiske fødselskartet. Stemmer det?

  • Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet
Nei, jeg skulle få jente sist. Men det var utvilsomt en liten gutt vi så på UL :)
 
Sier jente så vi får se på oul om noen få uker :)
 
Det stemmer hvis magefølelsen min samsvarer med OUL. Fikk sterke indikasjoner på at det var en gutt på tidlig ultralyd. Får forhåpentligvis endelig svar den 16.august :) gleder meg!!!!
 
Tror ikke på slikt. :p Haha.
 
Stemte sist, men ikke nå ifølge oul :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
i følge kartet skulle jeg være gravid med jente, men det var ingen tvil om at det er en gutt i magen min :)
 
Har stemt på alle mine 3.
 
Har prøvd to forskjellige kinesiske fødselskart og det ene sier jente og det andre gutt, spå det er jammen meg ikke godt å vite... Satser på vi finner ut av det på mandag :)
 
Har prøvd to forskjellige kinesiske fødselskart og det ene sier jente og det andre gutt, spå det er jammen meg ikke godt å vite... Satser på vi finner ut av det på mandag :)
Da tror jeg det er nettopp det det blir;) Altså enten jente eller gutt :D
 
Stemte hos meg, det er en liten gutt som spreller rundt i magen :)
 
Det fins jo to ulike versjoner av dette kinesiske fødselskartet; ett som tar utgangspunkt i mors alder ved unnfangelse og ett som tar utgangspunkt i mors alder ved termin..??? Hva skal en forholde seg til?? Hmmm....
Jeg blir litt forvirret ....
Uansett, blir det det blir, og jeg er like happy :)
 
Stemte sist.. Nå sier det av jeg skal få jente denne gangen, gjenstår og se.
 
Kartet sier jente, men sä en liten gutt pä sist ulralyd. Unnfangelsen var i mänedskifte, sä kanskje litt forvirring da?
 
Det stemte denne gangen også :) jente på vei!!
 
Back
Topp