Sjekk denne!

dårlig gjort no kvapp jeg d var ikke gøy[:(] hehe

Å HJELPE meg!!! Hadde ikkje forventa da der!!! [&:]

herregud å jeg skvatt.. så nøye etter og fant liksom ikke noen feil. tror aldri jeg har hoppet så høyt før i stolen. tror jeg skal se på den når jeg har gått over tiden.. viste den til samboeren min og han begynte bare å le selv om jeg så at han skvatt litt han også.. [:D]

at det går ann...fikk nesten hjerteinfarkt her jo...[:D][:D] fader jeg skvatt, az...hehe...men kul er den da ;)

Ha, ha, ha!!! Herregud, holdt på ramle av stolen[:D]
Pass på så du ikke skaremmer vannet av de høygravide her[:D][:D][:D]

Å fy f... som jeg skvatt ... gikk rett på igjen, for har nemlig sett den før for lenge siden [8|] ...jajaja

Takk for det! [:)]

Fy f**** der skvatt jeg! hjerte kom jo langt oppi halsen jo!

[:D]har sett den før! Da datt jeg av stolen! Viste den til gubben, han ble helt stille. That was not funny... sa han.

Herregud... vil du at tvillingene skal komme for tidlig eller[:D]

Huff.. Skjønner egentlig ikke poenget.. Hva med en advarsel liksom? Mange sarte hjerter her, pluss at vi går gravide! Tenk deg litt om, har selv hjertefeil og høyt blodtrykk.. Tror du det der hjelper på?

Fy flate så slemt! Tisset nesten på meg jeg!

Hehe,må le litt![:D] Spesielt med dere som også synes det var morsomt[:D] Til dere som har hjertefeil,høyt blodtrykk og ellers ble sinte; Beklager! Men kunne ikke akkurat vite det da... So that´s it![;)]

Nei, uff. Den der har samboeren min lurt meg med. Med øretelefoner og høy lyd. Trudde jeg skulle stryke med der og da.. verste er at han ba meg titte heelt innå skjermen for feilen var vanskelig å se... kan tro jeg skvatt da ja... Fy, da ble jeg sinna [:D]

Back
Topp