Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
En og annen gang.. Ikke så veldig ofte, føler ikke det er behov for det.. Han sover jo flere timer om natten uten at jeg sjekker fordi jeg sover selv.[:)]
Men han sover på vårt rom og før vi legger oss så er soveromsdøren åpen så vi hører om han våkner.[;)] Liten leilighet.. Hehe.
Her har vi innført mammas alenetid på kvelden siste ukene. Da legger pappan seg med minigull etter at storejenta har lagt seg. så har han med pc og jobber litt. Så får jeg se totalt unødvendige tv program å surfe på pc uten noen forstyrrelser [:D]
Før det bruker vi babycall'en og går ned når den lager lyd. Å hvis lenge mellom lyd... [:)]
Jeg sjekker han ikke i det hele tatt [:-] men hører han lett om han skal våkne.
Men jeg sitter her å dirrer.. Har mest lyst til å bare gå å legge meg for å være i nærheten av ham.
Men må bare lære meg å holde meg litt unna.
Er ikke så vant til dette for tidliggere har vi ikke lagt han før 22-23 og da har jeg lagt meg bare en time etter, men denne uken har vi begynt å legge han rundt kl 20.
hmmm, ja si det...sitter her og tenker hele tiden bare på å gå inn til han og sjekke...jeg sitter i tv-stua og han ligger i naborommet, men jeg blir jo mer bekymra over å ikke høre noen lyd enn når han griner [8|]
Vet jeg må slutte med det, men jeg sjekker veeeldig ofte, bare sånn for sikkerhetsskyld
Nei,nå kjenner jeg det er på tide å sjekke igjen ja [8D] [;)]
Skjekker alt for ofte[8D] unødvendig ofte[:-]
Prøver å la være men fankærn åsså[8D]
Etter jeg har lagt meg er jeg enda værre[8|]
Da er jeg opp å ned av senga ca 20 ganger før jeg sovner[:-]
Nååå må jeg skjerpe meg[:-][8D]
Jeg sjekker sikkert oftere enn jeg "bør", men klarer ikke la være.[&:] Ber pappaen sjekke innimellom, også.[8D] Men heller en gang for mye enn for lite!