Sjekk alle de...

løve78

Forumet er livet
stjernene a!!!!!!!!!! He-he...på tide kanskje......grattis til meg selv med en ny stjerne![:)]

ORIGINAL: Sviskesiri

Hipp hurra, tar en skål for deg![:D]

I melk forhåpentligvis........[:D]

ORIGINAL: løve78

I melk forhåpentligvis........[:D]
Nei nei, hver dag er en fest, så sitter her med sjampisen min, jeg![:D]

Åkai...ja det må jeg si...sjampis til frokost...det har jeg aldri prøvd..men takk for skålen! (springeravgårdeogringerenlitenbekymringstelefontilbarnevernet.....)[:D]

Grattis, ikke det at jeg aner hva det betyr, men jeg vet jo at du alltid skinner som en stjerne!

ORIGINAL: Sylta

Grattis, ikke det at jeg aner hva det betyr, men jeg vet jo at du alltid skinner som en stjerne!

Takk......

Åkei da, så er det pepsi max... ikke helt sunt til frokost det heller, men ble så kvalm av frokostblandingen... blæ..[8D]

Drikker capri sonne til frokost i dag jeg...mannen min har vært alene hjemme i helga og han finner tydeligvis ikke veien til butikken...[8|]

ORIGINAL: løve78

Åkei da, så er det pepsi max... ikke helt sunt til frokost det heller, men ble så kvalm av frokostblandingen... blæ..[8D]

Drikker capri sonne til frokost i dag jeg...mannen min har vært alene hjemme i helga og han finner tydeligvis ikke veien til butikken...[8|]
Hva er det? Sambo spiser ikke når han er alene han.. Han er aldri sulten! Jeg er ALLTID sulten..[&o]

Sånn leskedrikk. Mannen min spiser ikke noe særlig når han er alene han eller...resultat: ekstremt tørt brød i brødboksen og ca 0,3 dl melk i melkekartongen! Jeg er også sulten bestandig! Kjedelig å komme hjem søndag ettermiddag og ikke ha noe digg å lage til kvelds!

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

Grattis, ikke dårlig;)

Back
Topp