Sjefen sladrer!

Rabbelure

Glad i forumet
Herregud for noe dritt! Fikk vite i går av ei jeg jobber med at sjefen går rundt å forteller til andre at jeg er gravid?!? Måtte fortelle det tidlig p.g.a mye tungt arbeid...Men sa ettertrykkelig ifra at dette var ikke noe de måtte fortelle enda ,har jo såvidt fått fortalt det selv til venner og bekjente ...faktisk har ikke fortalt det til andre enn mamma enda ble drit forbanna jeg....Hvem tror hun at hun er!!!! Men så kan jeg ikke ta det opp enda for jeg lovet hun jeg jobber sammen med at jeg ikke skulle si at jeg hadde fått høre det fra henne ..sjefen har sikkert sagt at hun ikke må si det til meg kjenner jeg dem rett, man kan alså ikke stole på noen Arrrgh!!!

Er ikke det ganske typisk sjefer da å gjøre som dem vil? Sjefe rundt og vise seg frem

Jeg er bare så utrolig irritert jobber i en liten bedrift....men hun forteller det til damene som jobber i butikken på andre sida av gata!! og sikkert til alle andre og.Skal si noe ja når jeg ser henne igjen.

Bah, skikkelig dårlig gjort. Hun er vel en av disse typene som ikke opplever så mye interessant selv, så hun lever livet sitt gjennom andre. Å kunne avsløre store og gjerne dramatiske hemmeligheter er som opium for disse menneskene [:'(]

Jeg hadde hvertfall ikke holdt kjeft.Du må jo si fra om dette.... tenk om det hender med andre som sier ting til henne i fortrolihet....er jo ikke lovlig det der.Aner ikke hvilke lover som gjelder men det er noe med taushetsløfter og sånt

Tok det opp med henne i dag og det hun begynte med var å rope :unnskyld unnskyld unnskyld hele tiden så høyt at jeg ikke fikk sagt hva jeg mente å så begynte hun å komme med bortforklaringer om at hun hadde fortalt det fordi hun følte at siden hun tilbød en annen jente jobb, så måtte hun si hvorfor de hadde en ledig stilling?? bullshit!!!å så kom det: jeg hadde tenkt å fortelle deg det med en gang at jeg hadde fortalt det? åneida! Fra og med nå så holder jeg kjeft...Ja hun har ikke noe liv...liker godt å snakke om andre...tydeligvis [:@] okay nå er jeg ferdig [;)]

Kjærring!!![:@]

Drittkjærring [:@]

Back
Topp