Sjefen befaler..

Jorlin86

Betatt av forumet

Snuppa er blitt veldig flink å sove! Natten går med med 2-3 bleieskift og mating, og hun sovner uten problemer av seg selv i egen seng. Men i dag var jeg så trett at etter måltidet klokken 7 tenkte jeg at vi kunne sove et skift til, for mor var litt trett i dag gitt.. Men sjefen  hadde sovet ut og hadde ingen planer om å sove mer. Da var det bare å komme seg opp da :)
Da morgenstellet var unnagjort la jeg henne på leketeppet slik at jeg kunne hente vognbagen (hun sover i denne da vi ike har vugge e.l.) smøre meg noe mat og hente litt å drikke. dette tok ca 2 min, men gjett hvem som sov så søtt på teppet sitt da jeg kom tilbake.. Hmmms..
Mor er oppe, så da er det bare å komme igeng med dagen da :)

GOD MORGEN ALLE SAMMEN!
                            Håper dere får en fantastisk dag!

Haha kjenner meg igjen!! Småen her er lys våken kl hall 5 så da er det bare å følge sjefen!!

he he noe i den duren her også noen ganger. Hun er lysvåken etter mat kl 5 og da vil hun skravle med mamma og kose. Vi går ut i stuen og koser for 5-10 min og da slokner hun på fanget mitt. Da er jeg allerede våken så jeg tar meg en liten treningsøkt før jenta mi våkner igjen 

Min sjef er våken til klokka 2 han, og sover til klokka elleve på dagen. Ugunstig når jeg har en toåring som gjerne står opp klokka sju :o)

Back
Topp