sjeder meg....

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
her om dagen overhørte jeg to jenter på jobben, og jeg tenkte "det er virkelig ikke håp!"
Hun ene sa "jeg gleder meg sååååå til SHINO i kveld azz" Og hun andre svarte "jeg også, KJIKKELIG"
[X(] uffffff

[:D][8D] nice

Dette går bare en vei...

Sjeder meg? Er det en form for onani? [8D]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

HAHAHA[:D][:D][:D]

ORIGINAL: hissigproppen

vet ikke. Jeg øver på "sj" lyden. siden alt skal uttales sånn for tida...[X(] Bortsett fra de ordene som HAR "sj" lyden da. De skal uttales "kj". Dette klarer jeg ikke henge med på....

og jeg som skulle gå inn på denne tråden og kjefte på de dårlig norskkunnskapene dine...

...bomtur[8D]

Barna mine får juling hvis de snakker sånn!!!!!

[8D] men hvor skulle de lært det i såfall.. hahaha!

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

vet ikke. Jeg øver på "sj" lyden. siden alt skal uttales sånn for tida...[X(] Bortsett fra de ordene som HAR "sj" lyden da. De skal uttales "kj". Dette klarer jeg ikke henge med på....

Nei, det er ikke så lett!

Men om noen vil ha en sjede rundt halsen, så er det SM. Bare så du vet det! [8D]
Det er kjikkelig sant!

Navnet Kjell sliter endel med også... Skjell Hansen vant en konkurranse hørte jeg på radioen en dag..

*grøss*

Syns det er fælt å hørre sånn når det er snakk om dialekt, og det å ikkje gidde å utale orda rett [:'(]

Men så er det de som ikke kan gjør noe med at de uttaler diverse ord feil. Det må dere ikke glemme [;)] Eg f.eks klarer ikke å uttale tallet 27 [&o] I stedet for å si tjuesju, så blir det sjuetsju [X(]
Og eg kan ikke noe for det.. Eg skjemmes når eg skal sei det tallet til andre, men kan jo ikke la være liksom [8|]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Nei, det er ikke så lett!

Men om noen vil ha en sjede rundt halsen, så er det SM. Bare så du vet det! [8D]
Det er kjikkelig sant!

[:D][:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Barna mine får juling hvis de snakker sånn!!!!!

[8D] men hvor skulle de lært det i såfall.. hahaha!

med perfekte foreldre blir det lite feil![:D]

Blir på grensa til kvalm når jeg hører de som snakker sånn, ja.

Den typiske er jo: "Åh, jeg skjeder meg"... Da pleier jeg si at det håper jeg da virkelig ikke at du gjør her....

Ellers kjenner jeg at jeg faktisk blir hakket mer provosert over kj-lyden som liksom skal være så vanskelig, men så blir den satt inn der det skulle vært sj/skj... det motbeviser jo nettopp vanskene med å si lyden. "det skal jeg kjekke ut"... GÆÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Luthien05

Blir på grensa til kvalm når jeg hører de som snakker sånn, ja.

Den typiske er jo: "Åh, jeg skjeder meg"... Da pleier jeg si at det håper jeg da virkelig ikke at du gjør her....

Ellers kjenner jeg at jeg faktisk blir hakket mer provosert over kj-lyden som liksom skal være så vanskelig, men så blir den satt inn der det skulle vært sj/skj... det motbeviser jo nettopp vanskene med å si lyden. "det skal jeg kjekke ut"... GÆÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!!!!!!!!!!!!

jaaaa. GAAAAAAAAAAAAAD jeg blir helt oppgitt. Når jeg hørte hun jenta si "kjikkelig" så holdt jeg på rive av meg håret!!

Back
Topp