Sjarmtrollet mitt

lilletrill

Forelsket i forumet
ER det flere av dere som har babyer som prøver alt de klarer å sjarmere dere under nattmaten?[:D]

Her har vi det helt mørkt og helt stille (snakker ikke til henne) når hun får mat på natta, så hun skal vite det er natt. Men hver natt smiler hun som bare det og virker som hun prøver og sjarmere meg til å si noe til henne..

Vil ikke sove mer sier øynene hennes og.. Skikkelig slitsomt, for hun er jo bare så herlig, at det skal mange krefter i meg for å la være og fortelle henne hvor søt hun er

Skikelige luringer de der små[:D]

JAAAA!!1 de er jo bare helt fantastiske herlige!!!!
jeg bruker å snakke til han selv om det er natt. han merker jo at man er på soverommet når det er natt, å i stua eller andre plasser når det er dag.
Han pleier å smile til meg, å så lage DE søte babylydene. naaaawww
er det rart man er forelsket?? [:D]

Her smiles det med en gang puppen kommer frem om natta.

Sånn er snuppa mi når hu skal legge seg for kvelden hu, skravler og smiler kjempemasse (før hu skjønner at det ikke nytter, at hu faktisk må legge seg lell, og begynner å sutre), og jeg prøver så godt jeg kan og ikke smile tilbake, men det er ganske vanskelig[:-] Hehe...

hehe!! søøøta mi er sååå søøøt..[:)] tar henne med ut i stua og setter oss på soffan når jeg mater henne om nattan/morran!! ;P hehe.. hun er også veldig blid, og jeg prater med henne når jeg "husker" det.. hehe.. morra er kanskje litt mer trøtt en dattera ved første mating om dagen JEPP!![:D][:D][:D]

her må d som oftast et bleieskift t på natterstid, å då smile hu fra d eina øyra t d andra. hu smile me heila fjeset. [:D]og hu ligger å Drøse. kan ikkje aent enn å smila tebake. å så må eg stryka na på kinnene. har klart å la væra å snakka me na, for d e jo natt. men d e ikkje lett.

dei smilå og drøsinga varme mammahjerte mitt iallefall

om natta er eg for trøtt til å få med meg noke:P men om morningen derimot=) då blir vi ofte liggandes i senga å skravle med kvarandre;)

Nei er ikke rart i det hele at vi er forelsket i de søte små

Vi har ikke plass på soverommet til at jeg kan ha inn stol og amme der, så må ut i stua hver gang, hver natt..Så derfor må jeg passe på at jeg sitter her i mørket og prøver å være så stille som mulig.. Men det er fillen ikke lett og la være å koooose og snakke med den lille søte snuppa jeg har i armene, når hun setter på sjarmen

Back
Topp