Så nå sikter jeg på uke 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Statistikk er jo ikke absolutt. 1 av 100 blir gravid på p-piller f.eks, mens jeg kjenner minst fire.Vil gjerne tro det altså Men jeg har ikke 100 venner, og likevell har jeg 4 venninner som har mistet senere enn uke 8. Hører om så mange som mister rundt uke 8. Ikke for å skremme, men det er falsk trygghet!
Kan ikke sammenligne å vinne i Lotto med abort da! Er ikke for å vær kjip, men jeg tror bare ikke på de tallene som står oppgitt! At det er så lav prosent.Jeg har ei venninne som har mister syv ganger, da er det gjerne noe kroppslig ikke tilfeldig da. Jeg tror bare mer på Gynokologen min som er feriltitetsekspert en tabeller på ett babyforum, og spesielt når så mange rundt meg har opplevd det.
Tro hva du vil, men statistikk lyver ikke. Sammenligningen gikk deg tydeligvis over hodet, det beklager jeg.
Jeg tror på statistikk, jeg tror bare ikke det er troverdig kilde
Oi.. her gikk det for seg. Var bare ment som en slags støtte eller jeg syns nå at det gir meg litt støtte ( i min undring om dette går bra eller ikke.. )
Mulig at det var litt dårlig sjekk av plass å hente den.. sorry.. http://10min.no/samfunn/hvor-stor-er-sjansen-for-spontanabort
Ja det var noen rare tall når æ begynte å se nedover.. haha.. Men mener æ har sett en lignende tabell altså med minkende risiko uke for uke.. Men det var nok ikke denne.. huff..jaja..200 ganger mer sannsynlig for abort om man trenere 7 timer i uken? Og 20 prosent mindre om man spiser daglig sjokolade? 66 prosent større sannsynlighet om det ikke er lik far som førstefødte? Høres ikke troverdig ut!
Skjønner folk finner trygghet i det, og prøver ikke ta fra noen det. Jeg har bare vanskelighet med å tro dette stemmer.