Sjansen for å bli gravid ifølge IKM gruppene

r.ellacott

Glad i forumet
Hei!

Jeg starter en liten uhøytidelig tråd hvor jeg går igjennom hvor mange % av oss som ble gravide i hver IKM gruppe 2025 :binkybaby Syns det kan bli morsomt å se! Noen ganger er det veldig mange som blir gravide, andre ganger nesten ingen.

Der hvor noen har blitt stående på IKM dato og ikke blitt oppdatert til TR eller gravid har jeg gått ut ifra at TR kom.

Jeg har rundet opp eller ned prosentene for å få hele tall.

Håper dere også syns dette er gøy :bookworm:

(Forresten, så er ikke tall egentlig min greie overhodet, så dere som er gode i matte må si fra om det har blitt feil :hilarious:)

IKM uke 1 - 4 av 19 gravide = 21%
IKM uke 2 - 7 av 23 gravide = 30%
IKM uke 3 - 9 av 21 gravide = 43%
IKM uke 4 - 4 av 19 gravide = 21%
IKM uke 5 - 9 av 41 gravide = 22%
IKM uke 6 - 5 av 22 gravide = 23%
IKM uke 7 - 2 av 12 gravide = 17%
IKM uke 8 - 8 av 24 gravide = 33%
IKM uke 9 - 5 av 28 gravide = 18%
IKM uke 10 - 3 av 32 gravide = 9%
IKM uke 11 - 3 av 13 gravide = 23%
IKM uke 12 & 13 - 10 av 41 gravide = 24%

To be continued!

Dette er kjempegøy lesing! Blir vel ikke «korrekt» statistikk grunnet mange faktorer blant annet av at antallet prøvere i hver gruppe varierer men så ser det liksom ut til at det er noe representativt likevel! Gleder meg til fortsettelsen :hello2

Dette er kjempegøy lesing! Blir vel ikke «korrekt» statistikk grunnet mange faktorer blant annet av at antallet prøvere i hver gruppe varierer men så ser det liksom ut til at det er noe representativt likevel! Gleder meg til fortsettelsen :hello2
Ja, det er mye som spiller inn. Det er jo ikke alle som får lagt inn aksjer til ideell tid hver pp heller, så det er på ingen måte forskning på høyt nivå det her :pompus:

Ja, det er mye som spiller inn. Det er jo ikke alle som får lagt inn aksjer til ideell tid hver pp heller, så det er på ingen måte forskning på høyt nivå det her :pompus:
Gøy fordi!! Hvis man legger sammen alle prosentene og deler på antall uker du har sett på får man 23% og det er jo veldig representativt ift hvilken sjanse man faktisk sies å ha under hver syklus (for mange i alle fall)

Åh herregud, så fantastisk du er! Jeg har også kikket tilbake mange ganger og telt hvor mange, men ikke faktisk regnet det ut eller samlet inn så mye data på én gang. Kjempegøy at noen andre også liker å nerde på det :p
Hilsen en i PP6 som begynner å syns at prøving begynner å bli litt kjedelig :shifty:

Åh herregud, så fantastisk du er! Jeg har også kikket tilbake mange ganger og telt hvor mange, men ikke faktisk regnet det ut eller samlet inn så mye data på én gang. Kjempegøy at noen andre også liker å nerde på det :p
Hilsen en i PP6 som begynner å syns at prøving begynner å bli litt kjedelig :shifty:
Takk! Jeg har tenkt på det en stund, så gøy at du også har tenkt tanken!
Hilsen straks pp7 og dritt lei av å dyppe strimler i urin :hilarious:

Gøy! Stemmer jo greit med tanke på at sjansen for normalbefolkningen å bli gravid hver PP er mellom 20- og 25% ish :joyful:

Takk! Jeg har tenkt på det en stund, så gøy at du også har tenkt tanken!
Hilsen straks pp7 og dritt lei av å dyppe strimler i urin :hilarious:
Satt senest i går kveld og bladde tilbake i noen av de siste, har jo vært 2 nylige grupper med bare 1 gravid :eek: Men var en jeg var i der syykt mange ble gravide :hilarious:
Kjenner at hvis jeg må over i PP7 blir jeg skuffa altså, da mister jeg litt håp om hvorfor det lsm skulle gå de neste PPene :shifty: Håper jeg bare tar sorger på forskudd nå, skal prøve å ikke gjøre det :smiley-ashamed004 Men ble gravid med datteren min i PP6, så da blir det ekstra forventninger.
Jeg har faktisk bare testet et par ganger, men begynte med ELtester i forrige PP, syns det er litt stress å huske på å holde urinen lenger, vente på svar og tyde, men er litt spennende også :p Tror ikke jeg kjøper flere tester nå da.

Takk som har samlet og sett på det! Veldig gøy å se! Hadde vært spennende å se hvor mange prøveperioder som går i gjennomsnitt før graviditet. Men her er det også mange variabler i tillegg også da.

Fantastisk gøy! :woot: my kinda tidsfordriv detta:hilarious: trur ikkje me e ratt få som har sneke i ferdige IKM tråder for å sjekke antall gravide:happy118

Back
Topp