Sjampo/ balsam til barn

Klodehode

Elsker forumet
Har ei jente som har masse krøller.

Håret hennes begynner å bli langt og få en hårbørste igjennom er begynt å bli vanskelig. Jeg bruker sånn spraybalsam fra dagligvare butikken, men syns ikke det funker noe særlig.
Håret hennes har en tendens til å bli veldig fluffy, men det er kanskje ikke så mye å gjøre med.

Men uansett så trenger jeg noen tips om produkter som kan passe for barnm hun er bare 19 mnd og jeg er litt redd for å bruke for mye parfymerte produkter da hun har vert sensitiv siden hun var baby.

Jeg lurer også! Jenta vår er jo 4 år, men håret står virkelig alle veier. Det tover seg og er håpløst å børste uten hyling.

Jeg syns balsamen er viktigst da.. Jeg bruker dr greve sin leave-in balsam.. Den er veldig god! =)

Spurte om det samme her forleden og da anbefalte Labambie Silksheen serien fra KMS California. Shampoo og leave-in balsam.

Jeg ville kjøpt ordentlige frisør-produkter til jenta di :) En serie beregnet på krøller, og en god hårolje for å forhindre floker :)

Sånne ting er ofte billigere på nettet...

KMS Silksheen shampo + balsam og spraybalsam. Børstevalget bør være en fra Denman som heter Tangle Tamer, "luggefri" børste.

Jeg bruker Moroccan Oil både på meg selv og jenta mi - synes det virker bedre enn spraybalsam for å hindre floker, samtidig som det "samler" krøllene litt :-)

Labambie skrev:
KMS Silksheen shampo + balsam og spraybalsam. Børstevalget bør være en fra Denman som heter Tangle Tamer, "luggefri" børste.

Får en denne børsten hos frisør? eller kan jeg finne den på nettet? Det samme gjelder også shampo og balsam pluss spraybalsam

~Roskva~ skrev:
Jeg bruker Moroccan Oil både på meg selv og jenta mi - synes det virker bedre enn spraybalsam for å hindre floker, samtidig som det "samler" krøllene litt :-)

Jepp, det var det jeg mente med "hårolje" Både den du nevner og Sexy Hair sin hårolje er superbra. Haes i håndkletørt hår. Umulig å IKKE få ut floker når man bruker det, hehe :D

Ååååå....så nydelige krøller!!:)

Jeg bruker Dr.Greves shampoo til våre krølltopper.
Så bruker jeg BIOSILK silk therapy som jeg tar en bitte liten dråpe i håndflatene drar det ut i hårspissene. Det virker kjempe fint og vips så er flokene borte. Kan brukes i både vått og tørt hår. Dropper ofte balsam siden det er ikke behov for det når jeg bruker disse dråpene Kjøpt det hos frisøren men jeg jeg husker ikke prisen. Man trenger veldig lite pr gang så  flasken holder veldig lenge:)

Anbefales til krølltopper emoticon

kjøpt produkter for afrikansk hår (les mye krøller). hvis man grer slikt hår så blir det jo så stort og "fosete". bruk heller hårolje som samler krøllene. kan anbefale Moroccan Oil:) Oljen forhindrer også floker, det gjør håret glatt og glansfult. gre heller håret før bading og ikke etterpå, da tar du kun olje i med hendene.

Back
Topp