Sjalusi??????

mamma2010!

Glad i forumet
Jeg er blitt såååå sjalu etter at jeg ble gravid! Og det plager meg skikkelig! Jeg stoler 110% på kjæresten min! Men den følelsen er der lixom:( Helt forferdelig! Flere som har det sånn? [:(]

Er litt, men mye mindre enn jeg har vært![:)]
Ikke noe jeg tenker på i hverdagen egentlig.

Krysset av for at jeg har blitt litt sjalu, men det stemmer ikke helt da. For har alltid vært litt sjalu ;p

Jeg har krysset av på litt, for merket det her om dagen. Sambo snakket om en venninne han hadde møtt når han dro for å pusse leiligheten.. Traff hu ute for hu var ute og gikk tur. Snakket om henne ett par ganger til på dagen. Sjalusien kom frem da han synes hu venninna ligna på hu Tine med silikonpuppene i Paradise Hotel. Følte jeg meg litt kvalm.. Ler

Hehe :P Godt det ikke bare er meg! Merker det spesielt når samboeren er i Bergen å jobber en uke om gangen å sånn.. Når han snakker om de kvinnelige kollegene som bor på hotellet samme de og at han får nr dyttet etter seg og blir bedt hjem til de på privat fest å sånn.. han forteller meg jo om det, og drar jo ikke... Men når man er såååå langt unna og noen prøver å sjekke han opp.. Da blir jeg sånn sint/lei meg sjalu :(

Jeg er lite sjalu..
Livet er for kort til å være sjalu og med mindre partneren din har gitt deg grunn til å være det, er det som regel selvfølelsen det går på, og det kan du kun fikse selv. [;)]

*dobbelpost*

*trippelpost*

*kvadruppelpost*

Sjalusi vil jeg si er sunt i et forhold. Såfremst det ikke er for mye da.

Ville nokk ha reagert om sambo ikke ble sjalu om jeg hadde blitt sjekka opp av den typen og viste tydelig at jeg likte det.. da er grensen til å ikke bry seg stor synes jeg..

Kjenner jeg er MER sjalu nå som jeg er gravid.
Tror det er ganske vanlig, og går vel egentlig mest på selvfølelsen. Føler meg jo ikke akkurat som en glamour modell om dagen[&o][&o]
Mindre sex enn vanlig, trøtt, sliten, grinete og alle de andre "koselige" tingene som følger med å være gravid. [:-] I tillegg til at man ikke får vært med ut, hormonene som får en til å sitte å tenke osv...

Samboeren min viser så tydelig hele tiden at han virkelig gleder seg til å bli pappa og han forteller meg og viser meg hver dag hvor høyt han elsker meg, så jeg blir ikke sjalu.. Han har venninner og jeg har kamerater.. [:)] Tenker at om jeg hadde hatt grunn til å være sjalu, hadde han ikke brydd seg like mye eller på den måten han gjør.. [;)]

Finnes ikke sjalu...har igrunn aldri gjort det heldigvis [:)]

Har absolutt ingen grunn til å være sjalu[:D]
Hvis han hang mye med jentevenner og var ute osv mens jeg lå inne i ørska for meg selv så ville jeg nok kunne gitt et annet svar, men på den annen side ville han nok ikke vært den jeg vil leve med og få barn med heller da[8D]

Nei, sjalu er jeg ikke - og er ikke det noe mer nå som gravid.

Nei jeg er ikke det. Er vel litt inbilsk og naiv tiltider, men tror det at når han valgte meg så var det for en grunn.

Ja jeg kjenner faktisk at jeg er mer sjalu nå når jeg er gravid. Er ikke kjempesjalu, men kan fort bli litt! [8D]

Back
Topp