sjalusi!

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
hei på dere må bare høre om andre har en opplevelse av sjalusi blant sine nærmeste.
jeg har ei søster som ligger omtrent 5 uker foran meg i svangerskapet det er hennes første og min andre!
hu har liksom alt da som det kalles med samboer de har kjøpt leilighet har to biler osv.
jeg derimot venter min andre faren viste seg å være et stort r**shøl jeg leier leilighet og har ikke bil, så jeg er alene om svangerskapet med første mann var jeg også det han var ikke planlagt men verdens herligste fra den dagen jeg fikk beskjed om at jeg var gravid.
føler det samme denne gangen med dette barnet veit ikke ting ligger til rette for meg men alikevel.
saken er den at jeg skulle ønske jeg hadde en støtte i henne og at vi kunne gå gjennom dette sammen i stedet prøver hu å kapre alle andre i familien ber de på middager osv før var jeg og småen en del av det men nå overser hun oss hu er rett og slett sur fordi hu ikke får ha dette for seg selv og det eneste jeg vil er å ha henne og dele det med føler ikke jeg kan spørre henne om noe og hu har sagt rett ut at hu driter i hele graviditeten min.
Er det bare meg som overreagerer her eller er noen enig med meg i at det er godt å dele dette med noen ingen av vennene mine er gravide heller så jeg føler meg litt alene.
noen som har opplevd dette med familie eller venner veit ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen jeg.

dette hørtes trist ut..sjalusi er der værste av alt, og rot til masse vondt..veit ikkje heilt kva råd eg kan gi, men ville sende deg ein trøsteklem, forstår godt at det er ein fortvila situasjon.

takk godt å høre noen si det!!
eneste jeg vil er å dele det med henne kunne dra å se på barneklær osv litt fortvila situasjon ja men kan bare håpe hu kanskje bedrer seg etterhvert ikke vært antydning til bedring i 6 uker nå så kan jo være hormoner også håper jo ungene våre kan være lekekamerater å da å sander forguder onkel og tante tror han har sett de kanskje to ganger på snart 6 uker nå ikke moro!!!
takk for at du tok deg tid å lese og svare iza klem!!!!

[:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D]

ja søstre skal liksom holde sammen..trist[&o] kan ikkje vera noke kjekt nei[&o]

det er det jeg mener å kunne stå sammen på alle måter men hun ser det kun som at denne gangen var det hennes tur og jeg "trenger" meg på hu får ikke være alene om det sånn innen familien hu får ikke all oppmerksomhet eller noe vanskelig å forklare men men... jeg får bare bite det i meg å håpe det ordner seg etterhvert om ikke annet etter fødselene jeg hadde tenkt å høre om kanskje sander kunne være hos henne den tida jeg har behov for å være på sykehuset siden hu blir den eneste jeg veit om som går hjemme da selv om hu da har en liten en selv!! veit ikke om jeg skal spørre om det nå jeg... greit å være forberedt også siden jeg bor alene med et barn allerede... det er hvertfall godt å høre andre her inne som også reagerer litt på dette for jeg lurte litt på om hormonene mine gjør det verre enn det er!!!
[&:][8|][&:][8|][&:][8|][&:][8|][&:]

Back
Topp