sjalusi?

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
Lurer på om dattra mi er sjalu på meg og sambo jeg..(det er bf ja)
Hvis vi en sjelden gang har lyst til å kose(ligge i armkroken på sofaen ol) så kommer hu løpende omtrent og presser seg oppå og skviser seg imellom oss..

I dag tidlig fulgte jeg henne på do og satte på barnetv, og gikk for å legge meg litt nedpå igjen med samboeren min. Da blir hun helt sprø, griner og trasser og klikker helt..
Normalt?? Vi får jo søren meg ikke ligget ved siden av hverandre noen gang uten bråk!

snakk om sexliv

Sånn er jenta vår og river oss vekk fra hverandre og skivser seg i mellom..

ja, iblant er det jo ok liksom...men ikke på pur f.. fordi hun ikke vil vi skal kose.
Jeg har prøvd å forklare henne at voksne trenger litt alenetid iblant, at voksne bestemmer om de vil ligge å slappe av litt om morgenen osv, men hu gir seg liksom ikke...Hu kommer somregel inn og begynner å hoppe\tulle i senga så vi får knær og albuer her og der, og det hjelper liksom ikke bli irritert heller..hmm

Hompetitten skrev:
Da hadde jeg brukt dagene til å kose med barnet mitt og spart kosinga med mannen til kvelden!

koser og leker med hu hele tida jeg, du, så det er nok ikke problemet;) men det må da for søren meg gå ann å få ligge i mannens armkrok eller sitte ved siden av han i sofaen uten krig vel? er det virkelig for mye å forlange? syntes en unge på nesten 5 år skal kunne respektere 5 min alenetid 1 gang i uka liksom..

Sa ikke at det var problemet jeg. Jeg sa bare hvordan jeg ville gjort det.
Her går dagene i kosing med både mann og barn, trenger ikke alenekos så lenge minsten er våken, synes det er kjempekoselig å kose alle tre, særlig i senga om morgenen. Albuer og knær alle veier er bare kjempesjarmerende og gir en god start på dagen.
Nok av alenetid på kvelden:)

Selvsagt er det normalt. De forstår jo ikke hvorfor de ikke kan få være med på kosestunden. 

Labambie skrev:
Selvsagt er det normalt. De forstår jo ikke hvorfor de ikke kan få være med på kosestunden. 

hun får være med på mange kosestunder hun altså, men når jeg forklarer at mamma og pappa skal bare ligge å slappe av litt til, så kan da ikke det være for mye å forlange? En ting er hvis hun vil være med å kose, men når hun bare bøller og hopper på oss blir det liksom ikke så koselig alltid...
er det bare jeg som er sær her, eller?:p

Jeg kan ikke ta på mannen engang for da klikker det for Liam som er 2 år..det er hans pappa og han blir skikkelig sinna på meg 

Vi måtte legge han på eget rom..hver eneste gang vi skulle ha litt sengeaktiviteter våknet han, uansett hvor stille vi var 

Back
Topp