Sjalusi

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Jobber med ei som faktisk blir forbanna når en hun kjenner blir gravid. Sist ble hun kjempe sur da bestevenninen (30 år) ble gravid, da syns hun ikke henne var klar til å bli mor. men jeg syns at ingen er egentlig klar første gangen, for det er noe som kommer naturlig når man først blir mor. Hun har det vanskelig for å bli gravid selv. Så mens jeg prøver nå, så kjenner jeg at jeg gruer meg litt til å fortelle det på jobb når den tid kommer :(
 
uff da, det er leit.

Jeg hadde det litt vondt inni meg da 2 av mine beste venninner ikke klarte å bli gravide så lett og jeg klarte det på første forsøk... men de ble selvfølgelig kjempe glade på mine vegne, og slik skal det være....

Ikke tenk på det. Hun skal jo ikke være den i livet ditt som bestemmer over dere. Dere bestemmer hva dere vil i livet, sammen...


Lykke til!
 
Det hadde jeg brydd meg fint lite om, hadde svart henne at om hun ikke har noe positivt å si så er det kanskje bedre å ikke si det...makan hva folk skal bry seg med hva andre gjør.
 
huff det hørtes ut som en lei situasjon :(
synes hun heller burde bli glad på dine vegne
Det må sikkert være leit å måtte vente på sin "tur" til å få det til, å sårt å se andre klare det så lett, men men trenger jo ikke å vise til andre at men blir sur for det :S
 
Oida....

Synes ikke du skal tenke så mye på det! Er nok sårt for henne, men er ingen grunn til å ta gleden fra andre som lykkes!
 


TePa skrev:
Oida....

Synes ikke du skal tenke så mye på det! Er nok sårt for henne, men er ingen grunn til å ta gleden fra andre som lykkes!



 
Back
Topp