Huff.. Ikke enkelt![&o][:'(] Skulle ønske det ikke gikk an å være sååå sjalu engang! Jeg bare HATER det!![:@] Disse kvinnfolka kan være et større problem enn man aner... Fatter det bare ikke.. Det er så mange som har så jævla lite respekt for andres typer! Driter i om han har dame,driter i om han har ring på fingeren. Bare å kaste seg over,frem med puppa og vri på sjarmen! Er det mulig!? Det er så forbanna lussent og repektløst!! Er som mygg,suger seg på de! Er det noe rart vi er bekymra når de stikker på byen med gutta!? Og så kan de (våre menn) være så dumme også! Ser ikke at kvinnfolk prøver seg! Ser ikke hvor mye de flørter! Sier de liksom.. Blinde er de!![:@]
Jeg er slik at om samboer er ute på byen uten meg,noe som heldigvis er ganske sjeldent,så må jeg bare komme meg ut selv. Stikker på byen med venner selv og prøver å ha det moro! (Tenker jo hele tiden på hva HAN driver på med!) Klarer iallfall ikke sitte hjemme,da blir jeg ihvertfall gal![&:][:'(]
Hmrf... Jeg hater dette her mer og mer altså!![:@] Er så glad det er flere som meg![;)]
Jeg er slik at om samboer er ute på byen uten meg,noe som heldigvis er ganske sjeldent,så må jeg bare komme meg ut selv. Stikker på byen med venner selv og prøver å ha det moro! (Tenker jo hele tiden på hva HAN driver på med!) Klarer iallfall ikke sitte hjemme,da blir jeg ihvertfall gal![&:][:'(]
Hmrf... Jeg hater dette her mer og mer altså!![:@] Er så glad det er flere som meg![;)]