Sjalusi...

Huff.. Ikke enkelt![&o][:'(] Skulle ønske det ikke gikk an å være sååå sjalu engang! Jeg bare HATER det!![:@] Disse kvinnfolka kan være et større problem enn man aner... Fatter det bare ikke.. Det er så mange som har så jævla lite respekt for andres typer! Driter i om han har dame,driter i om han har ring på fingeren. Bare å kaste seg over,frem med puppa og vri på sjarmen! Er det mulig!? Det er så forbanna lussent og repektløst!! Er som mygg,suger seg på de! Er det noe rart vi er bekymra når de stikker på byen med gutta!? Og så kan de (våre menn) være så dumme også! Ser ikke at kvinnfolk prøver seg! Ser ikke hvor mye de flørter! Sier de liksom.. Blinde er de!![:@]
Jeg er slik at om samboer er ute på byen uten meg,noe som heldigvis er ganske sjeldent,så må jeg bare komme meg ut selv. Stikker på byen med venner selv og prøver å ha det moro! (Tenker jo hele tiden på hva HAN driver på med!) Klarer iallfall ikke sitte hjemme,da blir jeg ihvertfall gal![&:][:'(]

Hmrf... Jeg hater dette her mer og mer altså!![:@] Er så glad det er flere som meg![;)]

Er vanligvis ikke så kjempesjalu, men tror disse hormonene tar i et tak, for samboeren skal på julebord i kveld og jeg holder på å bli gal[:@]

Er sikker på at han skal finne på tull!!! Har mast endel på i kveld, og da blir jeg jo enda mer redd for at han er drittlei masinga mi og iallefall finner på noe tull. Så ukonstruktive tanker[:'(]

Vil jo at han skal gå også, vil ikke være crazy bitch heller. Aaaahhhh gleder meg til denne dagen er over!

Slik er jeg også! Gleder meg alltid til de dagene der er over og ut![:'(] Slik som da samboer var på klassefest i sommer.. Han pratet om den festen til alt og alle i minst 14 dager etterpå! Om alle folka og hvor sinnsykt moro det var! Hadde ikke hatt det så gøy på leeenge! Gjett om det kokte inni meg da altså.. Fy faen!!![:@][:'(]
Og det verste var da en kompis av han som var på festen (som jeg også kjenner) sendte mld til meg og sa at nå tok samboer heeelt av der! Grr...![:@][&:][:'(]

Sant det du sier,mie83! Man har heller ikke godt av å vite for mye. Kan bli ubehagelig det. Da renner det iallfall over av tanker!
Der er jeg heldigvis heldig!! Samboer har aldri vært sammen med noen før meg,og heller ikke ligget med noen! Jeg er hans første på alle måter![:)] Akkurat det er en deilig tanke.. Å ikke bli sammenlignet med noen liksom![;)]

det jeg synes er værst er at når du går på en fest og du ser alle de single jentene som ikke klarer å skjønne at når en er opptatt så er man det. en gang vi var på fest så satt det ei jente hos typen min hele tiden og prøvde seg. uansett hvor mange ganger jeg sa at hun burde holde fingrene fra fatet så skjønte hun det ikke. det som er så synn er at typen min ikke skjønner når de flørter med han. han sier bare at de vil prate. han har vært utro en gang men jeg ville prøve videre pga sønnen min men av og til ønsker jeg at jeg gikk fra han. klarer ikke å få den tilitten tilbake til der den var før. det sliter mye på meg og syntes det er urettferdig for det er ikke meg som gjorde noe galt. det var han men han sier bare at han ikke kan gjøre noe med det og vi må bare gå videre. det er ikke så lett for jeg trenger det inn med tskje at han ikke kommer til å gjøre det igjen. men han sier bare at han vet ikke hva han skal si. derfor holder han heller kjeft og jeg går rundt å grubler og tenker mens han bare går videre. han er ikke den typen som prater om ting. mens jeg vil prate om alt. vanskelig. jeg hadde alltid tenkt at hvis han var utro så skulle han på dør. men når du står oppi alt så vet du ikke lengre. kunne bare ønske at jeg hadde ei vennine som kunne ha støttet meg og som kunne ha hjulpet meg i den tiden. det var da jeg fant ut hvem som var venn og ikke.

Sier noe der,Soda! Det er når motgangen kommer du finner ut hvem som er vennene dine eller ikke! Og de som ikke er det,er ikke noe vits i å bruke tid og krefter på engang!
Uff.. Vet hvordan du har det! Forrige type var også slik,og ikke bare en gang heller. Tilga han og fortrengte det hele tiden,idiot som jeg var![:'(] Vet at hvis samboer er utro mot meg,er det rett ut!! Uten å blunke!!
Hadde ALDRI klart å stole på ham igjen! Og jeg kan ikke være sammen med han hvis jeg ikke har tilitt til ham!

Back
Topp