sjalusi

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
lure litt på ka skjer , aldri vært sjalu på kjæresten før MEN no drømmer jeg om att han er utro , jeg suttrer for han ser på andre damer, i natt drømte jeg att han hadde omrettet ett nytt nr som han hadde kontakt med en annen dame!
Å slik er jeg bare ikke!
først klager jeg over for lite kos å slik å så blir jeg sur att han klenger for mye! hjelpes stakkar sambo!
tror jeg holder på å bli små gal!
liker ikke å være sjalu jeg passer meg ikke!
hjalp kansje ikke så mye da han plompa ut me att flørting på fest var gøy men han visste hvor han skulle stoppe! vi har alltid hatt ett stabilt forhold å aldri noe tull.

Her må jeg si meg veldig enig!! Stakkars samboer!!

Jeg har aldri vært en sjalu type, og jeg føler jeg fullt og helt kan stole på min bedre halvdel..
Men nå når jeg er gravid så vil jeg ikke at han skal forlate huset!! Jeg er så redd for at han skal finne noen andre attraktive nå som jeg er gravid, at han skal elske og ha sex med noen andre.

Vel vel.. Håper så inderlig at dette er noe som går over, og at han skjønner det ikke er meg!!!!

- cremola

ORIGINAL: cremola87

Her må jeg si meg veldig enig!! Stakkars samboer!!

Jeg har aldri vært en sjalu type, og jeg føler jeg fullt og helt kan stole på min bedre halvdel..
Men nå når jeg er gravid så vil jeg ikke at han skal forlate huset!! Jeg er så redd for at han skal finne noen andre attraktive nå som jeg er gravid, at han skal elske og ha sex med noen andre.

Vel vel.. Håper så inderlig at dette er noe som går over, og at han skjønner det ikke er meg!!!!

- cremola

Signerer denne... har det på akkurat samme måte... og i tillegg så stoler jeg ikke på han... han dreiv litt me stoff i sine yngre dager og nå er jeg veeeldig nær å tvinge han til å ta full narkotest fordi jeg ikke klarer å stole på han :S

sånn er jeg ogå for tia. er nok hormonene som må ta på seg skylda. er jo aldri sånn ellers.synes så synd på sambo som må holde ut med grusome meg hehe

Back
Topp