Sjalusi *insp*

Er ikke sjalu og det er jeg i grunn veldig glad for.
Var kun sjalu i ung alder og med første kjæresten:P

Bare hatt tidligere partnere som har vært utro så og si, så er desverre sjalu av meg.. Prøver dog holde mye av det for meg selv, for han har ikke gjort noe som helst for å fortjene usikkerhet !

Eg er ikkje sjalu. Har vore i eit par dårlege forhold da eg var yngre både med vold og utroskap, men har ikkje blitt sjalu av den grunn:)
Eg trur at sjalusi har lite med kva ein har opplevd, det har meir med tryggheten på seg sjølv og sine valg, ein kan jo ikkje dømme den kjæresten ein har no for det ein tidlegare dust har gjort;)

Var mye usikker å sjalu før...
Nå derimot har jeg fått en samboer jeg stoler fullt å helt på <3 så er ikke sjalu nå :)

Nei jeg er ikke sjalu, og glad for det. Jeg vet selv hvor mye sjalusi kan ødelegge da jeg har noen ekstremt sjalu x'r.

Var veldig sjalu når jeg var i 20 årene. Nå er jeg gift og føler meg veldig lite sjalu, føler meg trygg på mannen min.

Alle er vel på sett og vis litt sjalu av seg, i større eller mindre grad. Jeg var veldig sjalu av meg før, men det har alltid vært slik i begynnelsen av et forhold for meg. Jeg trenger tid til å stole på samboer, og nå er jeg lite sjalu av meg.:)

Jeg var nok mer sjalu i starten av forholdet, men da var jeg jo bare 16 år...

Nå 14 år senere finnes jeg ikke sjalu :)

Jeg var nok ganske sjalu før. Jeg var akkurat blitt 17 når jeg ble med mannen og han var mitt første forhold. Han var 13 år eldre og hadde hatt en del forhold. Men etterhvert som kjærligheten vokste og jeg så jeg kunne stole på han så forsvant sjalusien :)

Nei. Veldig lite.

Men har hendt altså. To ganger på 10 år.

Da var det ved to anledninger to damer som prøvde seg på mannen rett foran meg og la virkelig ikke skjul på det. Mannen er naiv og skjønner ikke en shit før han ser på meg. Og da forstår han veldig fort hva som skjer :p Ene gangen var jeg gravid da og hormonene var jo også ekstra ille :p Men eneste gangene da. Og syns jeg hadde grunn til det. Stoler på min mann. Men kvinnfolk med egne mannfolk som driver slik? Ikke pokker.

Back
Topp