Sjalusi *insp*

Jeg og:)
Nå er det nesten sånn at jeg skulle ønske mannen var litt sjalu:p haha
Spurte ham en gang, og fikk til svar: "når skulle du ha vært det?" Haha♡♡♡
Haha ja godt å se at de bryr seg litt og :-)
Ser sambo blir litt brydd i blant, og det er jo litt fint og :-)

Ja, dessverre. Var sykelig sjalu når jeg gikk gravid, men nå, etter at barnet vårt er født, er jeg ikke sjalu i det heletatt :-) lar han reise på fest osv alene om han vil.

Har aldri vært av den sjalu typen, det kommer ikke noe godt ut av det uansett:)
Har derimot hatt en sjalu ex som nektet meg å gå på byen med venninner,ha venner av det motsatte kjønn, men han kunne fint ha venninner og gå ut på byen..Er en grunn til at han er ex :p

Min nåværende kjæreste derimot, finnes ikke sjalu, vi stoler 100 % på hverandre. vi begge får gå ut og ha venner av det motsatte kjønn. Nå venter vi vårt første barn sammen:Heartpink

Haha ja godt å se at de bryr seg litt og :-)
Ser sambo blir litt brydd i blant, og det er jo litt fint og :-)

Sundt med litt innimellom, men ikke så mye at man ikke blir stolt på. Haha

Har aldri vært av den sjalu typen, det kommer ikke noe godt ut av det uansett:)
Har derimot hatt en sjalu ex som nektet meg å gå på byen med venninner,ha venner av det motsatte kjønn, men han kunne fint ha venninner og gå ut på byen..Er en grunn til at han er ex :

Jeg hadde også en sånn. Men det gikk helt over styr, han slo og dengte meg hvis jeg snakket med en annen gutt.. Såååå, er vel mer enn én grunn til at han er eks:P

Jeg hadde også en sånn. Men det gikk helt over styr, han slo og dengte meg hvis jeg snakket med en annen gutt.. Såååå, er vel mer enn én grunn til at han er eks:p

Say whaaat :wideyed: slå.. oh lord. uff det er synd å se hva sjalusi kan gjøre med folk..

Har sett flere som har tydd til fysisk og psykisk vold når det kommer til sjalusi, det er ille.:eek:

Godt vi har det bra nå sier jeg bare:D

Nei, er ikke sjalu nå, men var det litt i begynnelsen da moren til sønnen hans sendte mld til han nesten daglig og ville bli sammen med han igjen, men en dag fikk han nok og sa at han ikke ville være med henne. Det stoppet henne ikke i å ringe han ect når hu var ute på byen, men det gikk heldigvis over og hu ble lykkelig med sin daværende kjæreste. Sambo er mer sjalu enn meg da en av hans tidligere kjæreste har vært utro, men det blir heldigvis bedre for hver dag som går og han har ikke problemer med at jeg drar bort på fest innimellom :)

Jeg er nok ikke det, men han er ikkd typen som setter seg i sånne typiske situasjoner som kunne gjort meg der heller;)

Nei, jeg er ikke sjalu. Det er heller ikke mannen.

Kan bli litt snurt om mannen snakker mye om andre damer, for eksempel noen han har møtt på kurs. Men er ikke det at jeg tror han gjør noe dumt, og jeg stoler på han, jeg bare liker best når det er jeg som får all oppmerksomheten hans :-D

Jeg var sjalu før. Men av noen grunner så er jeg ikke det lengre;) å gjør min samboer noe, så er det ikke værre enn at jeg drar ifra han.

Jeg har aldri sett på meg selv som spesielt sjalu, men kjente på det da jeg skulle møte noen venninner av mannen som i mine øyne er meget pene. Kanskje ikke sjalu, men man tenker jo sitt. Hva tenker de om meg, osv osv. Den tanken forsvant i det sekundet vi begynte å snakke sammen og ble kjent :)
Var nok mer sjalu i begynnelsen da vi ble kjent, men har ikke det problemet nå :)

Say whaaat :wideyed: slå.. oh lord. uff det er synd å se hva sjalusi kan gjøre med folk..

Har sett flere som har tydd til fysisk og psykisk vold når det kommer til sjalusi, det er ille.:eek:

Godt vi har det bra nå sier jeg bare:D
Ja, det endte med at jeg måtte flytte.. Men ja, godt vi har det bra nå :D

Jeg finnes nesten ikke sjalu. Eksen og jeg hadde et semi-åpent forhold, og jeg kan telle på en hånd antallet ganger jeg opplevde noe som kunne være sjalusi i løpet av over åtte år sammen.
Selv etter at vi ble skilt følte jeg ikke at jeg hadde blitt bedratt eller sveket, fordi vi hadde nok åpenhet, ærlighet og kommunikasjon.
Var det perfekt? Nei, men jeg gikk ut av forholdet med bedre selvtillit enn jeg gikk inn, tror jeg, så det kan jo ikke ha vært så alt for galt heller. :)

Nå har jeg et svært godt forhold til eks-mannen og hans nye kone, juniors fantastiske bonusmamma, hvilket jeg også tror taler mot sjalusi hos meg. ;)

Aner ikke om jeg vil være mer sjalu/mistenksom/skeptisk i et eventuelt fremtidig forhold, men for øyeblikket kan jeg si, etter to kjærester i hele mitt liv, at nei, jeg er absolutt minimalt sjalu. :)

I utgangspunktet e æ ikke sjalu men har merka at d kommer an på gutten om man føler d eller ikke. Men fant til slutt mann æ føler mæ trygg med. D har ikke alle gutta klart..

Back
Topp