Sjalusi, bitterhet og misunnelse..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Hvorfor må man ha slike følelser? Faen, føler meg som en pyton dritt, men de følelsene bare velter over i meg! Søstra til sambo fikk en gutt idag.. Ja, endelig kom gutten som svigermor har ønsket seg hele tiden.. Gutten jeg ikke leverte, gutten hun snakka om gjennom hele svangerskapet mitt.. Flotte greier!! Jeg klarer ikke å bli glad på søstra sine vegne, bare velter meg i selvmedlidenhet å surner i min egen sjalusi! Faens følelser..

Jeg skjønner deg veldig godt.
Kan ikke være greit å føle seg "oversett" og behandlet på den måten.
Han mannen din, da, forstår han deg, støtter han deg i de følelsene?

Synd man ikke kan kontrolere sine følelse.

Husker denne saken.
Synes det er så forfrdelig ondt gjort av svigermora di å
favorisere barnebarna.
Og det er sååååå gammeldags å si at gutter er "best"...[:'(]

ikke meningen å komme inn her å skrive om noe annet, MEN jeg var akkurat inne å leste fødselshistorien din, og jeg er enda i sjokk!!!!!!!!

hvordan går det med deg nå? har du fått noe hjelp?

uff, den historien er det værste jeg har lest her inne, jeg håper inderlig du har fått hjelp og at du føler deg bedre nå!!!

ps, ikke bry deg om svigers, det er mannen gin som bestemmer kjønnet uansett, fortell hun det[;)]

ORIGINAL: m@rIt

klem til deg lindaen. husk at det er bare en "lusen" svigermor, som veldig tydelig er helt på bærtur. hev deg over henne, for det har du god grunn til å gjøre!!!!!!!!

Signerer denne og nuppa sin!

ORIGINAL: lille nupp©

uffda.. trøsteklem..

er vel bare akkurat nå.. "dumme svigermor" som har gjort at du føler det sånn..

er jo ikke din skyld hva som kommer ut.. (er faktisk mannen som bestemmer kjønn)

sleng det i tryne på hu neste gang

hihi

klem til deg lindaen. husk at det er bare en "lusen" svigermor, som veldig tydelig er helt på bærtur. hev deg over henne, for det har du god grunn til å gjøre!!!!!!!!

signerer[:)]

klem te dæ æ syns ikke du ska bry dæ om svigermora di,det kan vel vær det samme hva slags kjønn ongen har bere det e velskap,blir irritert når folk sier sånn[:@][:@]

signerer!
ikke gi deg..!

ORIGINAL: Cissi

Signerer denne og nuppa sin!

ORIGINAL: lille nupp©

uffda.. trøsteklem..

er vel bare akkurat nå.. "dumme svigermor" som har gjort at du føler det sånn..

er jo ikke din skyld hva som kommer ut.. (er faktisk mannen som bestemmer kjønn)

sleng det i tryne på hu neste gang

hihi

ORIGINAL: Nikki!

tragisk svigermor med andre ord. drit i henne og kos deg med vesle jenta=)

Signerer!!!

Back
Topp