Sjalu?

kathrine80

Glad i forumet
Dere som ikke kan amme...er dere sjalu på di som kan amme?

Dama til kompisen til mannen har aldri ammet, (vet ikke helt hvorfor), men hun vil ikke være i samme rom som oss osv når jeg ammer... siden hun ikke takler det..skjønner ikke helt jeg[8D]

nei haraldri ammet og vill aldri gjøre det heller så det er ikke noe problem

Nei, jeg er ikke det, har sluttet helt å amme nå for en grunn! Syns det er lettere nå når jeg ikke ammer!
Jeg er faktisk kjempestolt over at han har fått melka mi i nesten 4 mnder jeg! Mange som hadde gitt opp før!

Nei....

Tror dere er mer sjalu på friheten vår[8D] kødder!!

Herregud, man er da mamma uansett, med eller uten melk i puppen!!

Men jeg liker ikke å høre"å gav du opp du ja"

Kjenn historien før uttalelsene kommer!!!

Merkelig oppførsel!!!

ja i grunn er jeg det .. eller kanskje mer misunnelig .. men skal innrømme at det er litt sårt å se andre amme..

ABSOLUTT ikke!! Hele ammingen var for meg et forb***a styr, forferdelig vondt og ikke kos i det hele tatt.
Det står respekt av de som får til ammingen, men det var ikke noe for meg og jeg er glad jeg sluttet fordi det var det rette for meg å gjøre. [:)]

Absolutt ikke sjalu[:)] Trivdes ikke med å amme heller så..

nei kan ikke si jeg er d!

skulle selvfølgelig helst ha amma, men d gikk ikke for meg...og d har jeg slått meg tilro med [:D]

ja det er jeg. Men det som såra mest, var da vennina mi som hadde fått unge sleit med amminga, fordi hu hadde feil teknikk. noe som gjorde at hu ble sår. Så jeg dro hjem hendta ammeskjolde til henne, og sa at hu måtte kontake HS og få hjelp med en eneste gang ang, ammeteknikk! For amming skal ikke gjøre vondt! Dette hjalp jeg 2 venniner med!

Det som gjorde at jeg ble lei meg og sjalu var at det var INGEN som fortalte meg det. Jeg unner alle mødre å få til amminga. ABSOLUTT, men det såra at ingen hjalp meg i den situasjonen...[:(]

Sær dame da!!
Det er jo som om de som ikke kan få barn selv, skal holde seg inne
hele livet fordi de ikke takler å se andre få barn, ha barn..[8|]
Jeg er ikke sjalu på de som ammer, jeg unner andre å få det til.
Var jo litt misunnelig i starten da jeg innså at jeg selv måtte gi meg, men
det gikk jo over.. Nå tenker jeg ikke over det engang, for meg er det helt naturlig
at jenta VÅR får flaske. [:)]

hørtes nesten ut som hun syntes det var ekkelt med melke pupp.
men det kan jo ha sine grunner også som er sårt for henne og ta opp.

jeg fullammer jo enda, men jeg vet at om jeg mister melka helt, så kommer jeg til å dø på meg
og jeg hadde vært drit misunnelig på dere som fortsatt hadde ammet.
jeg synes det er sårt å ikke kunne amme.

jeg fullamma søstern i 6 mnd og delamma 1 år og tok det nesten som en selvfølge at det skulle gå likens nå.
men det virker nok som om jeg snart må begynne med grøt i tillegg til pupp.vi får se til veiing neste uke.
bare det synes jeg er trist da.
[&o]

Back
Topp